اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی

ساخت وبلاگ


در‌این نوشته‌ی علمی کارایی داریم در زمینه‌ی RFP در طراحی وب سایت توضیح بدهیم و به شما یادگرفتن دهیم چه طور RFP بنویسیم. درخواست طرح پیشنهادی طراحی سایت آموزشی  یا این که RFP یک گواهی میباشد که نیازهای پروژه را تعریف می نماید و از راه‌حل های پیشنهادی از فروشندگان دارای شرایط می‌پرسد.

 

سازمانها معمولا هنگامی از RFP ها به کارگیری می نمایند که به امداد فرنگی نیاز دارا هستند تا یک پروژه خاص را کامل شدن نمایند. مدرک توضیحات الزاما جزئیات پروژه مثل جدول هنگامی، دارایی و ویژگی ها را معین می نماید و نقش پیمانکاران متفاوت را انتخاب می نماید.

یک RFP فیس کمپانی شما به همیاران بالقوه میباشد، براین اساس اصلی میباشد که آن‌ها‌را خوب بخوانید. آنهایی که سبب به پیشنهادات خوب میشوند، پیشنهادات خوب باعث به ارتباط ها کاری بهتر می‌شوند که سبب به بهبود پروژه ها و نتیجه ها بهتر میگردد. پس در‌صورتی‌که می‌خواهید یک RFP خوب بنویسید چه بایستی بکنید؟ چه جزئیاتی می بایست فروشندگان در خصوص پروژه بدانند تا به صورت ظریف توصیه دهند؟ چه سؤالاتی بایستی از آن ها بپرسید تا بتوانید آمادگی و بضاعت آنها‌را چک نمائید؟ برای تایپ کردن یک RFP نیاز به تبدیل شدن به یک کارشناس در طراحی وب سایت وجود ندارد در شرایطی که RFP بتواند هدف ها صریح را گزینش نماید، جزئیات مطلوب را ارائه دهد و داده ها اثر گذار را از فروشندگان درخواست نماید.

 

موادتشکیل دهنده RFP
ارسال کردن یک RFP یک طریق عملی استاندارد میباشد: مشتریان بالقوه یک حوزه ی حدسی از کاری را که قرار میباشد انجام بشود معین می نمایند، مقیاس وقتی و دارایی جان دار را محاسبه می نمایند، آنگاه به فروشندگان می رسند و از آن‌ها میخواهند که یک چاره (و راه‌حل خودشان) را تحت عنوان مطلوب ترین سفارش ارائه دهند .

برای یادگرفتن RFP و امداد به شما در تایپ کردن RFP ، یک لیست اثر گذار از نکات کلیدی را وارد کردیم. فرایند تحت بی آلایش می‌باشند و بایستی از روش تفکر کردن لذت ببرید؛ بعد از کلیه، فرآورده آخرین این میباشد که شما میتوانید برای تعریف کلیه رویه هایی که کسی میتواند یاری دهد تا معاش خویش را با یک وبسایت بسیار دیدنی آسوده خیس فرمایید را اخذ نمائید. به علاوه، ایجاد چیزهای تازه به صورت کلی بسیار مشغول کننده میباشد! ما میخواهیم شما یک فروشنده وسیع را تعیین کرده و تجربه ای فوق العاده برای ساخت و ساز یک وبسایت داشته باشید، حتی در حالتی که این فروشنده ما نباشیم.

 

rfp چه است

طرح کلی
مرور کلی پروژه
مورد سازمان شما
هدف ها حضار و هدف ها پروژه
نقشه وبسایت
محدوده فعالیت و تحویل
محدوده وقتی
ملزومات فنی
نقطه مهم تماس
میزان دارایی
پشتیبانی در هم اکنون اجرا
میزبانی اینترنت
تجزیه و بررسی اپلیکیشن
نمونه ها
واحد سنجش گزینش
فرمت و محدوده هنگامی توصیه


مرور کلی پروژه
در‌این نصیب بایستی سازمان خویش را معرفی و غرض RFP را شرح دهید. بطور نمونه چنانچه این یک پباده سازی دوباره تارنما میباشد، چه چیزی درباره ی پباده سازی فعلی برای هدف ها شما عمل نمی نماید؟ این سطح بالا میباشد، بدین ترتیب بایستی لغت ها کوتاه باشد جزئیات عمل آمده میباشد و یک منظره خوب میباشد.

مورد سازمان شما
سازمان خویش را شرح دهید، چه کاری در سازمان شما انجام میشود وشما چه کاری انجام می دهید. سایت جانور خویش (که شاید به همین ادله شما به یک وبسایت نو نیاز دارید)معرفی کرده و تیتر نمایید چرا نمیتوانید آن را بسازید. علاوه بر این، یه خرده در رابطه مقادیر خویش بگویید. چه چیزی شمارا اختصاصی می نماید؟ چرا فعالیت شما اساسی میباشد؟

هدف ها حضار و هدف ها پروژه
توضیح دهید که چه کاری را انجام می دهید یا این که چه فیض ای را در لحاظ دارید. سه چیز خیلی اساسی میباشد که در‌حالتی که به خیر صورت پذیرد، پباده سازی دوباره در دیده شما به برد خواهد رسید. آیا شما از معیارهای پاره ای که امداد می نمایند، از قبیل ارتقا فروش یا این که بیشتر شدن مجله ها یا این که مشترکین خبره یا این که دارای شرایط می‌دانید؟ آیا فکر‌می‌کنید‌ بدین که چه چیزی بازدیدکنندگان تارنما می‌خواهند ببینند؟ آن را انجام دهید، خیر صرفا آنچه شما میخواهید آن‌ها ببینند.

نقشه وبسایت
یک کدام از عارضه ها اساسی این میباشد که عموم برای پباده سازی دوباره به NMC می رسند، بالاتر از یک زیبایی شناسی بصری میباشد، این میباشد که محتوا به تدریج سازماندهی گردیده یا این که کشف کردن آن دشوار میباشد. پباده سازی اطلاعاتی میباشد که به نوبه خویش نشان میدهد که شما از روش قسمت های وب سایت مهم و طرح خویش چه اندیشه نموده اید. در صورتی شما اینک ایده نیکی در رابطه این که چه طور میخواهید آن را مجدد سازماندهی فرمائید دارید ، این نصیب را دربرگیرنده می‌شود. (در حالتی که خیر، این نیز خوب میباشد! انتظار داشته باشید که یکی‌از او‌لین مواقعی باشد که در حین مرحله کشف با فروشنده خویش انجام می دهید.) نقشه وبسایت به شما یاری خواهد کرد که کدام محتوای جدیدی را که ما یحتاج دارید برای تایپ کردن گزینش نمایید و چه چیزی از وب سایت مو جود بایستی منتقل گردد. اکثری از آن ممکن میباشد منسوخ گردیده یا این که ناسازگار باشند، بدین ترتیب می بایست یک ورژن تازه ساخت‌و‌ساز فرمائید (مخصوصا در صورتیکه فعالیت شما معرفی یک جنس، سرویس ها یا این که اختراع نو میباشد) . پس می بایست آن را به وب سایت نو وارد فرمائید تا به سیستم رئیس محتوا وارد گردد اطمینان نتیجه ها فرمایید که فروشنده دانسته آیا این چیزی میباشد که گروه شما قصد انجام آن را دارااست یا این که فروشنده توقع دارد که آن را رئیس نماید.

محدوده فعالیت و تحویل
در اینجا میخواهید داده ها بیشتری در رابطه پروژه ارائه دهید. تا آنجا که می‌توانید، مجموع خدماتی را که میدانید تعریف نمائید. مثلا، با یک پروژه redesign اینترنت، شما ممکن میباشد پرداخت برای:

 

رئیس پروژه
استراتژی محتوا
نسخه برداری رایتینگ
تصویر
پباده سازی داده ها
پباده سازی بصری
سئو موتور کاوش و بهینه سازی وب سایت
نرم‌افزار نویسی front (HTML / CSS، کارتن)
نرم‌افزار نویسی back ( CMS, 3rd party APIs, custom software/features)
اپلیکیشن سفارشی یا این که گسترش نرم افزار
سئو دستگاه گوشی
آزمایش و تضمین کیفیت
قرار دادن کاوش / پرداخت
فراگیری اپلیکیشن
برای یک فعالیت مانند پباده سازی داده ها، ممکن میباشد نتیجه ها ارائه گردیده یک نقشه وب سایت و wireframe باشد. برای پباده سازی ویژوال، ممکن میباشد فایلهای منبع در فرمت فتوشاپ یا این که اسکچ باشد. چیزی مشابه مدیر پروژه حقیقتا تمجید نیکی برای این نصیب است.

Time line
شما ممکن میباشد بدانید چقدر ارتفاع می‌کشد تا کاری انجام دهید، البته به یک جدول وقتی نیاز دارید که می بایست آن را مطابق آن انجام دهید. آیا دوران ی هنگامی که شما نیاز دارید، مانند بازه زمانی برای فعال‌ساز‌ی یک جنس نو یا این که کمپین تبلیغاتی وجود دارااست؟ شاید شما یک نمایشگاه گسترده تجاری داشته باشید و بعد از آن به طراحی وب سایت نیاز داشته باشید؟ اطمینان نتیجه ها فرمایید که هر تاریخ شرکتی بالاتر از پروسه گزینش فروشنده را بیان فرمائید.

ملزومات فنی
این یک مورد بسیار بزرگ میباشد، ولی مقصود شما تعریف محدودیت ها یا این که الزاماتیست که می‌دانید پیش رو میباشد. یک تارنما، اساسا، یک متاع اپلیکیشن فنی میباشد، براین اساس این جزئیاتی میباشد که بیشترین تأثیر را بر نرم‌افزار و نرم افزار های کاربردی میگذارد. بعضا از مثال های مایحتاج فنی عبارتند از:

 

تجارت الکترونیک: آیا شما انتظار دارید که تولیدات یا این که کارتهای اعتباری را به فروش برسانید؟
اپلیکیشن مدیر محتوا: آیا شما نیاز به چیزی خاص، مانند دروپال و یا این که وردپرس؟
گویش اپ نویسی پشتی: برای توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای اینترنت سفارشی، سیستم شما فقط با یک لهجه خاص مانند PHP، Ruby یا این که Python سازگار میباشد؟ آیا شما یک زیرساخت جان دار دارید که فروشنده می بایست به آن مسلط باشد؟
پشتیبانی مرورگر ارثیه: یک سری بازدیدکننده هنوز در مرورگرهای سابق مانند Inteet Explorer 8 (مارس 2009 منتشر شده‌است)وجود دارا‌هستند؟ آیا آن ها نیاز به حمایت دارا هستند؟
یکپارچگی اینترنت: آیا سازمان شما به سرویس ها فرد ثالث برای چیزهایی مانند مجله های الکترونیکی، اتوماسیون بازاریابی، مدیر CRM / مدیر تماس، در دست گرفتن موجودی، اینترانت، حسابداری یا این که رئیس موجودی بستگی داراست؟
اکانت کاربری: آیا شما نیاز به رئیس عضویت در وبسایت خویش دارید؟ این دستور میتواند به اشخاص اذن دهد تا به محتوای خاص یا این که نهفته در وب سایت شما دسترسی پیدا نمایند.
قابلیت و امکان دسترسی: آیا شما نیاز به دسترسی به تارنما برای یوزرها نابینا یا این که محدود را دارید؟ برای سایت هایی که مخاطبان آن را پیر خیس می نمایند، متن های بزرگتر و بخش ها کلیک بر روی آن، پباده سازی را آگاه خواهند کرد. وب سایت های دولتی و همگانی اکثر اوقات نیاز بدین قسمت دارا‌هستند.
پباده سازی پاسخگو همدم: آیا شما نیاز به یک ورژن seo گردیده موبایل از تارنما دارید؟ اکثر موبایل های هوشمند ایراد اکران وبسایت بدون نقص را ندارند و برای اکثری از یوزرها کافی میباشد.


نقطه مهم تماس
معمولا، اکثری از نویسندگان RFP عده ای می باشند که‌این پروژه را هدایت می نمایند. درصورتی که خیر، یا این که در صورتیکه دیگر اعضای مجموعه مشغول باشند، معین نمایید که آن‌ها چه عده ای میباشند. آیا شما یا این که آنان در پروژه اینترنت مشابهی عمل نموده اید؟ همینطور، آیا برای ثبت تصمیمات پایانی کمیته ای وجود داراست که طرح ها ارائه خواهد شد؟

 

میزان دارایی: میزان دارایی ("قطعات") و سرویس ها ("فعالیت")
آری، شما حقیقتا می بایست دارایی خویش را تضمین نمائید، حتی در شرایطی که شایسته ترین حدس را بزنید. سایت ها مانند ماشین ها می‌باشند: شما میتوانید از هر 5،000 تا 500،000 دلار از آن به کارگیری فرمایید. در همین درحال حاضر، ارگان های ماهر عمل ماهر انجام می‌دهند و سفارش به شما این تفاوت را نشان می‌دهد.

پشتیبانی در حالا اجرا / Retainer
زمانی پروژه اینترنت انجام و فعال‌سازی میشود، چه اتفاقی می افتد؟ این بسیار معمول میباشد که به فروشنده در یک توافقنامه برای حمایت، فراگیری، بسط مداوم، و ... تضمین داده گردد. در واقع، فعال‌سازی یک وبسایت فقط ابتدا یک پروسه میباشد: بالاتر از اصلاح اشکالات و یا این که افزودن خصوصیت های جنبش رو به جلو، شما بایستی همینطور در حیث بگیرید که چه گونه میتوانید ترافیک را به تارنما نو هدایت فرمائید

تجزیه و آنالیز
چه طور می‌خواهید ورود بازدید کنندگان و برد محتوای خویش را ردیابی نمائید؟ محاسبه گوگل تعیین دوستداشتنی میباشد چون مجانی میباشد و به خیر و خوبی عمل می نماید البته مورد های دیگری نیز وجود داراست که قابلیت و امکان های مازاد مانند Crazy Egg را ارائه می‌دهند.

میزبانی اینترنت
آیا شما اینک صاحب خانه اینترنت میباشید؟ چنانچه خیر، برای آپشن ها بپرسید. فروشنده با بها های متفاوت نرخ‌گذاري می نماید. مثلا، با به کار گیری از پروژه های وردپرس ما از WP Engine استعمال می‌کنیم که به صورت خاص برای کوشش وردپرس تهیه شده‌است.

وبسایت های مثال
تشخیص این که کدام سایت ها را و چرا دوست دارید یا این که تحسین میکنید سهل وآسان میباشد! این قادر است تجربه کلی یا این که عنصرها خاص و گسسته مثل یک فرم تماس یا این که یک تصویر باشد. مشتمل بر مثال هایی از سایت های "برتر" در صنعت خویش گردید. وب سایت های عالی مثال از دیگر صنعت های غیر دارای ربط نیز اثرگذار می‌باشند.

ترازو گزینش
شما قصد دارید پیشنهادهای مختلفی اخذ نمایید و هر کمپانی دارنده نقاط قوت، اعتبار و بضاعت و توان های متفاوت باشد. برخی ها با هزینه نادر رقابت می نمایند؛ سایر افراد در شایسته ترین کیفیت درحال رقابت می باشند...

فرمت و مدت بندی سفارش
آیا سفارش می بایست در فرمت خاص مانند MS Word یا این که PDF ارائه گردد؟ آیا شما نیاز به ورژن های نسخه برداری مجاز و امضا گردیده دارید؟

گشوده هم، بهتر میباشد که RFP باشد، بهتر میباشد که فروشندگان جواب پیشنهادات شما‌را ارسال نمایند. در حال حاضر مهیا می‌باشید که استارت نمایید. آیا شما اینک یک RFP دارید؟ در هر شکل، شایسته ترین بخت با پروژه شماست. در‌این نوشته‌علمی به شما در زمینه ی RFP توضیح دادیم و به شما فراگیری دادیم چه گونه RFP بنویسیم.گفتیم که درخواست طرح پیشنهادی یا این که RFP یک مدرک میباشد که نیازهای پروژه را تعریف می نماید و از راه‌حل های پیشنهادی از فروشندگان دارای شرایط می‌پرسد .امید‌است‌ این مقاله برای شما اثرگذار واقع گردیده باشد.

یک نکته قابل توجه در مورد تایپ کردن RFP :
در هنگام تایپ کردن RFP فقط تلاش نمایید نیازها و ساختارها را شرح دهید، تا حد قابلیت و امکان از داخل شدن به مسائل فنی و طرز‌های پیاده‌سازی دوری کنید. پیمانکاران زبده می توانند طریق‌های فنی باصرفه که کوشش و هزینه‌هایی شمارا به موقعیت ایده‌آل برسانند در پروپوزال به شما ارائه دهند. تغییرات فنی در شکل لزوم بهتر میباشد بعداز ارائه‌ی پروپوزال انجام شود. ولی در‌حالتی که به عارضه ها گوناگون مانند سازش با بقیه سیستم‌های مو جود یا این که مورد ها شبیه ناچار می باشید تا از فناوری خاصی به کار گیری نمایید، آن را با جزئیات شرح دهید.

امید داریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم شما‌را با زیرا و چراهای ساخت‌و‌ساز RFP آشنا ساخته باشم. کوشش ما در بلاگ رایا پارس ارائه اطلاعاتی اثرگذار و کاربردی در حوزه هایی مثلا طراحی وب، پباده سازی نرم‌افزار و بهینه سازی وبسایت میباشد. با ما یاور باشید.

 

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 86 تاريخ : جمعه 30 آبان 1399 ساعت: 6:21


بها طراحی سایت آموزشی ، به نوع کاربری وب سایت مد لحاظ شما بستگی دارااست. اینکه هزینه ساخت وب سایت چقدر میباشد ، به‌این دارای ارتباط میباشد که ساخت سایت منحصر باشد یا این که غیر مخصوص. هزینه طراحی سایت ماهر با وردپرس از 500 هزار تومان ( کمترین ارزش ) تا یک سری میلیون تومان میباشد. کمپانی ساخت وب سایت علاءالدین ، هزینه فعال سازی وبسایت را به طور حداقلی در لحاظ گرفته و برای ساخت وب سایت کیفیت بالا ، فقط 500 هزار تومان اخذ میکند.

هزینه ساخت سایت ماهر
هزینه ساخت سایت ماهر پاره ای بیشتر از هزینه طراحی وب ارزان می باشد. کلاً ، در صورتی‌که توصیه ساخت وب سایت به طور منحصر داده خواهد شد ، هزینه و برهه زمانی بسیار بیشتر از وقتی میباشد که پیشنهاد وبسایت به طور غیر منحصر شکل گیرد. هزینه فعال‌سازی وبسایت ، علاوه بر این ، به فاکتور های دیگری مانند واحد سنجش تجهیزات به فعالیت رفته در وبسایت بستگی داراست.

هزینه راه‌اندازی وبسایت
هزینه فعال سازی تارنما ، علاوه بر هزینه ساخت وب سایت ، به مورد ها دیگری را نیز در بر می‌گیرد. هزینه تثبیت و خرید دامنه ، هزینه هاست یا این که سرور ، هزینه ایجاد محتوا و .. . ولی مهم‌ترین هزینه ، هزینه طراحی وب میباشد. اما هزینه طراحی وب را میتوان با وردپرس کاهش اعطا کرد ، چون بها طراحی وب سایت با وردپرس ، بسیار کمتر از بها طراحی وب منحصربه‌فرد میباشد. هزینه ساخت سایت ماهر در تارنما علاءالدین ، صرفا و صرفا 500 هزار تومان است.

هزینه طراحی وب چقدر میباشد
همانطوری که بیان شد ، هزینه طراحی وب سایت متعلق به المان های متفاوتی میباشد ، ولی کلاً ، هزینه ساخت وب سایت از 500 هزار تومان تا یکسری میلیون تومان متغیر میباشد. کمپانی ساخت سایت علاءالدین ، با اتکا به تخصص طراحان خویش ، مبادرت به پباده سازی قالب های وردپرسی با بها اندک 500 هزار تومان نموده است. این قالب ها ، از حیث کیفی در بالاترین حد و از دید بهینه سازی و سئو و مد نویسی ، در جدیدترین و شایسته ترین وضعیت ممکن قرار دارا هستند.

 

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت: 18:33


بعضی برای هر فردی این پیش آمده میباشد طراحی سایت آموزشی که بخواهد عکس یادگاری با کیفیت خوب و ماهر داشته باشد یا این که مراسم عروسی در پیش داشته باشد و درپی یک آتلیه خوب در شهر خویش باشد ، اتلیه هایی که دراین مورد در هم اکنون عمل هست می بایست برای رویش کسب و فعالیت خویش مبادرت به تبلیغات نمایند و خویش را به عامه مردم معرفی کنند حالا این تبلیغات میتواند به انواع مختلفی باشد، که با پرورش دانش در کشورمان هر فردی که بخواهد به مقصود خویش رسد وارد صفحه ها مجازی گردیده و با کلمه ها آتلیه در تهران ، اتلیه در اراک ، اتلیه در پاسداران با اعتنا به جای معاش خویش کاوش خواهد کرد.

مجموعه ساخت سایت نمای اینجانب مبادرت به طراحی وب سایت اتلیه در سراسر مرزو بوم کرده است ، اشخاصی که اتلیه دارا‌هستند و جهت پیشرفت و جذب مشتری در عرصه رقابت میتوانند با داشتن وب سایت اتلیه تیم خویش از مزایای این ورقه مجازی بهرهمند شوند.

مزایای طراحی وب اتلیه
چرا می بایست وبسایت اتلیه داشته باشیم؟

جذب مشتری بیشتر
قرار دادن مثال تصاویر
سرویس ها رسانی به مشتریان
قرار به دست آوردن در جستجوی مشتریان
وب سایت رشته با تجهیزات فراوان
تهیه ساعت‌ها ملاقات و عکس برداری ، فیلم برداری
معرفی تیم خویش
اکران روند فراهم سازی تصاویر مشتریان
رابطه برقرار کردن با مشتریان
ارتقا یوزرها تلگرام و اینستاگرام
چه‌گونه وب سایت آتلیه خوب داشته باشیم
تیم طراحی وب نمای اینجانب با کارکنان مجرب در یک‌سری مرحله این وضعیت را برای شما بوجود خواهند آورد تا شما صاحب و مالک تارنما اتلیه خوب و ماهر گردید و از مزایای جذب مشتری و از تمامی مهمتر مراقبت مشتریان خویش صاحب و مالک امتیاز گردید.

مشورت کردن مجانی
ساخت وب سایت اتلیه
کسب رضایت
یادگرفتن فعالیت با وبسایت
پشتیبانی

 

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 19:26

 
همان طور که در قسمت طراحی سایت آموزشی قبلی اشاره کردیم هر اینترنت سایتی نمی تواند برای مارک شما درآمد زا باشد. اینترنت سایتی قادر است موجب رویش و کسب و عمل شما گردد و یوزرها یا این که به اصطلاح مشتریان شمارا محافظت نماید که دارنده ویزگی های تحت باشد:
 
سرعت بارگذاری بالا: در صورتی‌که و تنها در‌صورتی‌که سرعت بارگذاری سایت شما بیشتر از 4 ثانیه باشد، مخاطب وبسایت شمارا سوراخ خواهد کرد. به ضابطه 4 ثانیه ای بارگذاری سایت بسیار اعتنا فرمائید. عموم نادر طاقت خیس از آن می باشند که دقایقی را به انتظار بالا وارد شدن سایت شما بنشینند.
خوانایی مطالب: خوانایی مطالب، به کار گیری از فونت های قشنگ و خوانا، نداشتن خطا املایی و به کار گیری از ادغام رنگی که موجب آزار دیده نشود، عواملی میباشند که میتوانند در نگهداری استفاده کننده تاثیر گذار باشند و موجب شوند که استفاده کننده به آن هدفی که به خیال آن وارد وبسایت شما گردیده رسد.
محتوای باکیفیت و آپ تو دیت: داشتن مطالب نو، حقیقی و واقعی و آپدیت و مخلوط آنان با تصاویری دارای ارتباط و کیفیت عالی برای یک وبسایت بسیار دارای اهمیت میباشد و می‌تواند برگ موفق آن نسبت به بقیه رقبا باشد.
قالب بندی و صفحه ارایی منظم: یک وبسایت خوب می بایست دارنده یک تم رنگ مطلوب، قالب منظم و صفحه ارایی استفاده کننده پسند باشد. 38 درصد از یوزرها در مواجعه با یک وبسایت که طرح غیرجذابی داشته باشد، تعاملشان کاهش پیدا می نماید.
نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: تاثیر گزینش رنگ مطلوب در طراحی وب
 
تا اینجا خصوصیت های یک وبسایت خوب را ذکر کردیم پیرو این نوشته‌ی علمی میخواهیم به معرفی 5 تکنیک در ساخت وب سایت که موجب محافظت و ماندگاری مشتری می گردد، اشاره کنیم.
 
معرفی تکنیک هایی در ساخت وب سایت که موجب نگهداری و ماندگاری مشتری می گردد
طراحی وب سایت مخاطب پسند
 
دیزاین ورود ویدئویی و قابلیت و امکان لود کلیپ در وبسایت
اولی تکنیک در طراحی وب سایت که قادر است منجر جذب بیشتر مشتری و نگهداری و ماندگاری آن ها گردد به کارگیری از ویدیو و قابلیت و امکان لود پوشه های ویدئویی در وبسایت میباشد. آمار های جهانی در سال 2018 نشان داده میباشد چیزی حدود ۶۴ درصد از عموم آن گاه دیدن کلیپ از یک مارک، قصد به خرید می‌گیرند. صفحه آرایی ورود ویدئویی خصوصیت ux وبسایت شمارا تا حد فراوانی بهبود می‌بخشد.
 
استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی در طراحی وب (چت بات)
هوش تصنعی در طراحی وب میتواند انواع مختلفی داشته باشد، از جمله به کارگیری از chatbots تحت عنوان حامی تارنما شبانه روزی و آنلاین میتواند تعامل با استفاده کننده را در هر لحظه از روز مراقبت کند و این دستور تاثیر بسزایی در نگهداری و ماندگاری مشتری خواهد داشت. Quartz مثال‌ای براق از chatbots در پباده سازی نرم افزار تمامی‌ جانبه میباشد. Quartz از روش یک واسط محاوره‌ای و درگیر‌کننده، با یوزرها به خیر تعامل برقرار کرده و بازدارنده خستگی یوزرها در گوشه و کنار سایت شما می‌شود.
 
تایپوگرافی سفارشی
از خودکار منحصر به فرد برای محتوا نویسی وبسایت خویش استعمال کنی. خودکار های خسته کننده و پیش ذهنی مثل Times New Roman و Arial را رها فرمایید. اذن بدهید تا مداد مخصوص شما امضای مارک و سایت شما باشد. در تعیین مداد منحصربه‌فرد خوانا بودن را فراموش نکنید.
 
به کارگیری از کارتن های کاربردی
چیزی که امروزه در جذب مشتری و مخاطب برای اینترنت‌وب سایت در بین وبمستر‌ها بسیار رایج میباشد بی شک دقت به زیبایی اینترنت‌وبسایت میباشد. همچنین که می دانید اینترنت‌وبسایت و یا این که مغازه اینترنتی همچون یک فروشگاه می باشد. می‌پندارید در صورتی‌که این دکان با یک چیدمان عالی و دکوراسیون خوشگل فعال سازی گردیده باشد، بهتر مشتری را جذب می‌نماید و یااینکه زیبایی قابل قبولی نداشته باشد؟
 
قطعاً داشتن یک ویترین و دکور خوشگل و جالب برای یک دکان منجر جذب بیشتر مشتری می‌گردد. این آیتم برای اینترنت‌وبسایت و یا این که مغازه اینترنتی هم صحت می‌نماید. متحرک سازی سایت و به کار گیری از برنامه خردسالان های عملگرا در قسمت های گوناگون یک وبسایت موجب جذب بیشتر استفاده کننده به وبسایت شما می گردد.
 
قابلیت و امکان پرداخت در تارنما
قطعا انجام یک فعالیت به طور بی واسطه شل خیس و بهتر از انجام به عبارتی عمل به طور مرحله ای میباشد. فرض فرمائید وارد یک تارنما فروشگاهی گردیده اید و بعد از جستجوی فراوان مال گزینه عشق و علاقه خویش را گزینش کرده و می‌خواهید آن را خریداری نمائید. درصورتی که که قابلیت پرداخت برای آن جنس و ارسال آن برای شما وجود داشته باشد خرید خویش را کامل شدن کرده و از تجربه یک خرید سهل و آسان و ریلکس و فارغ از دردسر نیز لذت می‌برید. البته در نقطه مقابل این تجربه شادی بخش فکر کنید بعداز صرف هنگامی برای تعیین متاع گزینه عشق و علاقه، صرفا شیوه خرید آن متاع، برقرای ارتباط تلفنی یا این که مراجعه حضوری به انبار باشد، در چنین قوانینی آیا گشوده هم از خرید خویش لذت میبیرید؟؟؟ به طبع جواب شما منفی میباشد. پس با اعتنا بدین نمونه بدون‌شک می قدرت یک کدام از تکنیک های طراحی سایت برای محافظت و ماندگاری مشتری را قابلیت پرداخت در سایت دانست.
 
بدون‌شک زمانی شما تحت عنوان مالک یک مارک میخواهید برای کسب و عمل خویش سایت پباده سازی فرمایید، مقصود اساسی شما رویش کسب و عمل و در سود درآمد زایی بیشتر میباشد. ما در‌این نوشته‌علمی همت کردیم 5 نکته از اصلی ترین نکات ساخت سایت، که استفاده آن ها موجب مراقبت و ماندگاری استفاده کننده (مشتری) می‌گردد، را اسم ببریم. در صورتی یکی گرفتاری های شما برای ساخت سایت، گزینش یک گروه کارشناس و تخصص دارد، ما گروه تخصصی ساخت سایت رایا پارس را توصیه می‌کنیم.
 
همان طور که در قسمت قبلی اشاره کردیم هر اینترنت سایتی نمی تواند برای مارک شما درآمد زا باشد. اینترنت سایتی قادر است موجب رویش و کسب و عمل شما گردد و یوزرها یا این که به اصطلاح مشتریان شمارا محافظت نماید که دارنده ویزگی های تحت باشد:
 
سرعت بارگذاری بالا: در صورتی‌که و تنها در‌صورتی‌که سرعت بارگذاری سایت شما بیشتر از 4 ثانیه باشد، مخاطب وبسایت شمارا سوراخ خواهد کرد. به ضابطه 4 ثانیه ای بارگذاری سایت بسیار اعتنا فرمائید. عموم نادر طاقت خیس از آن می باشند که دقایقی را به انتظار بالا وارد شدن سایت شما بنشینند.
خوانایی مطالب: خوانایی مطالب، به کار گیری از فونت های قشنگ و خوانا، نداشتن خطا املایی و به کار گیری از ادغام رنگی که موجب آزار دیده نشود، عواملی میباشند که میتوانند در نگهداری استفاده کننده تاثیر گذار باشند و موجب شوند که استفاده کننده به آن هدفی که به خیال آن وارد وبسایت شما گردیده رسد.
محتوای باکیفیت و آپ تو دیت: داشتن مطالب نو، حقیقی و واقعی و آپدیت و مخلوط آنان با تصاویری دارای ارتباط و کیفیت عالی برای یک وبسایت بسیار دارای اهمیت میباشد و می‌تواند برگ موفق آن نسبت به بقیه رقبا باشد.
قالب بندی و صفحه ارایی منظم: یک وبسایت خوب می بایست دارنده یک تم رنگ مطلوب، قالب منظم و صفحه ارایی استفاده کننده پسند باشد. 38 درصد از یوزرها در مواجعه با یک وبسایت که طرح غیرجذابی داشته باشد، تعاملشان کاهش پیدا می نماید.
نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: تاثیر گزینش رنگ مطلوب در طراحی وب
 
تا اینجا خصوصیت های یک وبسایت خوب را ذکر کردیم پیرو این نوشته‌ی علمی میخواهیم به معرفی 5 تکنیک در ساخت وب سایت که موجب محافظت و ماندگاری مشتری می گردد، اشاره کنیم.
 
معرفی تکنیک هایی در ساخت وب سایت که موجب نگهداری و ماندگاری مشتری می گردد
طراحی وب سایت مخاطب پسند
 
دیزاین ورود ویدئویی و قابلیت و امکان لود کلیپ در وبسایت
اولی تکنیک در طراحی وب سایت که قادر است منجر جذب بیشتر مشتری و نگهداری و ماندگاری آن ها گردد به کارگیری از ویدیو و قابلیت و امکان لود پوشه های ویدئویی در وبسایت میباشد. آمار های جهانی در سال 2018 نشان داده میباشد چیزی حدود ۶۴ درصد از عموم آن گاه دیدن کلیپ از یک مارک، قصد به خرید می‌گیرند. صفحه آرایی ورود ویدئویی خصوصیت ux وبسایت شمارا تا حد فراوانی بهبود می‌بخشد.
 
استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی در طراحی وب (چت بات)
هوش تصنعی در طراحی وب میتواند انواع مختلفی داشته باشد، از جمله به کارگیری از chatbots تحت عنوان حامی تارنما شبانه روزی و آنلاین میتواند تعامل با استفاده کننده را در هر لحظه از روز مراقبت کند و این دستور تاثیر بسزایی در نگهداری و ماندگاری مشتری خواهد داشت. Quartz مثال‌ای براق از chatbots در پباده سازی نرم افزار تمامی‌ جانبه میباشد. Quartz از روش یک واسط محاوره‌ای و درگیر‌کننده، با یوزرها به خیر تعامل برقرار کرده و بازدارنده خستگی یوزرها در گوشه و کنار سایت شما می‌شود.
 
تایپوگرافی سفارشی
از خودکار منحصر به فرد برای محتوا نویسی وبسایت خویش استعمال کنی. خودکار های خسته کننده و پیش ذهنی مثل Times New Roman و Arial را رها فرمایید. اذن بدهید تا مداد مخصوص شما امضای مارک و سایت شما باشد. در تعیین مداد منحصربه‌فرد خوانا بودن را فراموش نکنید.
 
به کارگیری از کارتن های کاربردی
چیزی که امروزه در جذب مشتری و مخاطب برای اینترنت‌وب سایت در بین وبمستر‌ها بسیار رایج میباشد بی شک دقت به زیبایی اینترنت‌وبسایت میباشد. همچنین که می دانید اینترنت‌وبسایت و یا این که مغازه اینترنتی همچون یک فروشگاه می باشد. می‌پندارید در صورتی‌که این دکان با یک چیدمان عالی و دکوراسیون خوشگل فعال سازی گردیده باشد، بهتر مشتری را جذب می‌نماید و یااینکه زیبایی قابل قبولی نداشته باشد؟
 
قطعاً داشتن یک ویترین و دکور خوشگل و جالب برای یک دکان منجر جذب بیشتر مشتری می‌گردد. این آیتم برای اینترنت‌وبسایت و یا این که مغازه اینترنتی هم صحت می‌نماید. متحرک سازی سایت و به کار گیری از برنامه خردسالان های عملگرا در قسمت های گوناگون یک وبسایت موجب جذب بیشتر استفاده کننده به وبسایت شما می گردد.
 
قابلیت و امکان پرداخت در تارنما
قطعا انجام یک فعالیت به طور بی واسطه شل خیس و بهتر از انجام به عبارتی عمل به طور مرحله ای میباشد. فرض فرمائید وارد یک تارنما فروشگاهی گردیده اید و بعد از جستجوی فراوان مال گزینه عشق و علاقه خویش را گزینش کرده و می‌خواهید آن را خریداری نمائید. درصورتی که که قابلیت پرداخت برای آن جنس و ارسال آن برای شما وجود داشته باشد خرید خویش را کامل شدن کرده و از تجربه یک خرید سهل و آسان و ریلکس و فارغ از دردسر نیز لذت می‌برید. البته در نقطه مقابل این تجربه شادی بخش فکر کنید بعداز صرف هنگامی برای تعیین متاع گزینه عشق و علاقه، صرفا شیوه خرید آن متاع، برقرای ارتباط تلفنی یا این که مراجعه حضوری به انبار باشد، در چنین قوانینی آیا گشوده هم از خرید خویش لذت میبیرید؟؟؟ به طبع جواب شما منفی میباشد. پس با اعتنا بدین نمونه بدون‌شک می قدرت یک کدام از تکنیک های طراحی سایت برای محافظت و ماندگاری مشتری را قابلیت پرداخت در سایت دانست.
 
بدون‌شک زمانی شما تحت عنوان مالک یک مارک میخواهید برای کسب و عمل خویش سایت پباده سازی فرمایید، مقصود اساسی شما رویش کسب و عمل و در سود درآمد زایی بیشتر میباشد. ما در‌این نوشته‌علمی همت کردیم 5 نکته از اصلی ترین نکات ساخت سایت، که استفاده آن ها موجب مراقبت و ماندگاری استفاده کننده (مشتری) می‌گردد، را اسم ببریم. در صورتی یکی گرفتاری های شما برای ساخت سایت، گزینش یک گروه کارشناس و تخصص دارد، ما گروه تخصصی ساخت سایت رایا پارس را توصیه می‌کنیم.
اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 99 تاريخ : جمعه 23 آبان 1399 ساعت: 3:46


تیم اولیه در سیستم های طراحی سایت آموزشی   تبلیغاتی اصنافی می باشند که تبلیغات را به طور چاپی در چنگ مشتریان قرار می‌دهند ، مانند پیک ها که در سرتاسر شهر توزیع می‌شوند ، تیم دوم گروهی هایی می‌باشند که تبلیغات خویش را در وب منتشر می نمایند ف به عنوان مثال پایانه و مجموعه سوم ، تبلیغات را هم به طور اینترنتی و هم به طور پیک به اشتراک میگذارند ، به عنوان مثال تارنما همشهری اگهی های توصیه گرفته گردیده را هم در تارنما رهنما و هم در خبرنامه همشهری به چاپ می‌رساند .

مقصود در طراحی وب سایت تبلیغاتی ارائه سرویس ها تبلیغاتی از شرایط چاپی به وضعیت آنلاین و سهل نمودن ارائه مثال امور از روش وبسایت و نیز اکران ریز سرویس ها کمپانی تبلیغاتی و یا این که پیک می‌باشد.

تیم کارناوب در ساخت وب سایت تبلیغاتی قادر است شایسته ترین راهکارها برای هر سه مجموعه پیاده سازی نماید تا مدیران وبسایت و مشتریان وبسایت بتوانند به راحتی توصیه های خویش را مدیر نمایند

 

 

تجهیزات معمول طراحی وب سایت تبلیغاتی و اطلاع رسانی های اینترنتی به این شرح میباشد :
قالب منحصر به فرد و با صرفه گردیده

 

 

قابلیت و امکان افزودن نا محدود منو های محتویات
قابلیت مدیر تولیدها تبلیغاتی در همه صفحه های اضافه گردیده
تثبیت اگهی های ویژه
قابلیت اکران حوزه‌ ای در پیک های تبلیغاتی
آلبوم تبلیغات
فرم رابطه با ما
آمار بازدیدکنندگان تارنما
نقشه وب سایت
مدیر نظرسنجی
حیث دهی به محتویات و اطلاع رسانی ها ، یاور با تایید مدیران وب سایت
اسلاید تصاویر داینامیک Jquary
عضویت در مجله و پیکربندی ارسال نشانی اینترنتی گروهی
پباده سازی قالب های پست الکرونیکی
پباده سازی قالب های پیامک
لینک و پیوند و پیوند های دیگر
قابلیت و امکان تثبیت لغت ها کلیدی در همگی ی صفخات بصورت داینامیک
پیکربندی بهینه سازی کلی تارنما

 

 

 

سایت های مشابه وبسایت هایی که اکنون در وب به طور انلاین در اکنون اکران میباشد

طراحی وب سایت اگهی چهره نما
ساخت وب سایت تبلیغاتی
ساخت وب سایت تبلیغاتی
ساخت سایت تبلیغاتی
طراحی وب سایت تبلیغاتی
طراحی وب مثل پیک ره اورد
طراحی وب پایانه
طراحی وب شوفر
ساخت وب سایت پیک
طراحی سایت پیک
ساخت سایت نیازپرداز
ساخت سایت پیک مثل برترینها
طراحی سایت مثل برگزیدگان ها
پباده سازی پورتال تبلیغاتی
طراحی وب تبلیغی
ساخت وب سایت تبلیغی
ساخت وب سایت مانند پیک برتر
ساخت سایت مثل پیک دیدن
ساخت وب سایت کمپانی تبلیغاتی
طراحی سایت کمپانی تبلیغاتی

 

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 88 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 15:19


وبسایت داشتن سبب ساز طراحی سایت آموزشی   میگردد کسب و عمل شما وجهه‌ی قانونی‌خیس و ماهر تری پیدا نماید. مشتری می تواند به طور کامل داده ها شمارا ببیند و نام و نشان شما بهش ثابت می شود.

شما برای سایتتون میتونید از نمادهای دارای اعتبار مثل ای‌آرم به کارگیری نمایید تا یوزرها با دیدن آن شل‌خیس به شما اعتماد نمایند.

وب سایت یا این که اینستاگرام

شما تو وبسایت برای ساخت محتوا و صفحه ارایی خیلی آزادتر می باشید و تا حد متعددی ریلکس‌خیس میتونید طرح دلخواه خویش را پیاده فرمایید. اما که طراحی وب هم اصول خاص خودش را دارااست البته همونطور که گفتم شل‌خیس میتونید چیزی که می خواهید را پیاده فرمایید.

به عنوان مثال ممکن میباشد در اینستاگرام خیلی از پیجهای فروشگاهی یا این که هنری را چشم باشید که پستها را با ترتیب خاصی یا این که به طور پازلی منتشر میکنند. در نگاه نخستین به حیث خوشگل میاد ولی این سبک پست گذاشتن به پیج زخم می‌زند زیرا پست‌های پازلی برخی از نصیب‌های آن مبهم میباشد و کاربر را مشغول نمیکند و منجر می گردد لایک و کامنت کمتری آن پست اخذ نماید و همین قضیه منجر نماید شدن پرورش پیج می گردد.

در وبسایت در صورتی‌که درگاه پرداخت دارای اعتبار قرار دهید مشتری و کاربر شما با خاطر شل پرداخت را سریع انجام می دهد. در اینستاگرام تو شایسته ترین شرایط بایستی اولیه شماره کارت برای مشتری بفرستید تا به طور آنلاین هزینه را کارت به کارت نماید، آنگاه شما تایید فرمایید و پیشنهاد را فراهم فرمایید. این فرآیند گهگاه انقدر طولانی و خسته کننده می‌شود که مشتری از خریدش گهگاه پشیمان می‌گردد. ضمن اینکه این عمل از شما هم وقت و انرژی خیلی متعددی می گیرد.

تارنما یا این که اینستاگرام

از روش وبسایت شما هم می‌توانید داده ها فردی مشتری مثل شماره تلفن و نشانی را بگیرید هم میتونید علایق و سابقه خرید مشتری را در مقر داده نگه دارید و از روش دیتاماینینگ یا این که داده کاوی تحلیلش نمائید. و به هیچ وجه این داده ها را حداقل نگیرید محاسبه علایق و ذوق مشتری به شدت توی فروش و بهره آخری شما تاثیرگذار میباشد.

قابلیت دیگری که وب سایت داراست این میباشد که کسب و فعالیت خویش را می توانید محاسبه نمایید و فرایند پرورش یا این که افت آن را ملاحظه کنید و تحلیل فرمائید که‌این زمینه به طبع خصوصیت خیلی نیکی میباشد.

مساله دیگری که وجود دارااست این میباشد که متاسفانه احتمال فیلترشدن اینستاگرام مدام است و ممکن میباشد در یک لحظه کل زحمات شما زدوده شود. زیرا به هرحال این بستر برای فرد شما وجود ندارد و تصمیم گیرنده اشخاص دیگری میباشند. علاوه بر مساله فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران، باگ ها و تحریم‌های خویش اینستاگرام هم می باشد به علاوه قانون ها دست و پاگیری که سبب بلاک یا این که شدوبن شدن پیج شما می‌گردد و رفع کردن این خطاها هم زمان بر است و به هرحال تا هنگامی بستر خودتون را نداشته باشید کل این خطرها کسب و عمل شما رو تهدید میکند و اگه از گذشته فکری برای این مورد نکرده باشید و با دقت به اینکه دسترسی به کلیه مخاطباتون ندارید می بایست فعالیت را از نخستین آغاز بزنید که حقیقتا دشوار میباشد. ولی تو وبسایت بستر برای فرد شما می باشد و تصمیم گیرنده پایانی شما میباشید و خیلی خیلی نادر پیش اومده که سایتی غربال گردد پس می توانید با خاطر ریلکس برای کسب و برنامه کودک تصمیم گیری نمائید.

 

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 5:17


به کار گیری از عمق و سایه در رنگبندی وب سایت
به کارگیری از سایه ها، حادثه طراحی سایت آموزشی  جدیدی وجود ندارد، پس چرا آن را جزو ترند های مطرح ساخت سایت اسم بردیم؟ چون هرچند سایه ها در طراحی وب برای مدتی میباشد که به کار گیری می‌گردد، ولی با اعتنا به پیشرفت مرورگرهای اینترنت، ما تغییرات هیجان انگیزی را شاهد هستیم. با استعمال از گرید ها و لایه های موازی، طراحان مثال تارنما شرکتی و فروشگاهی، با سایه ها بازی می نمایند تا عمق را به طراحی وب وارد کرده و جهانی را پشت شیت تصویرسازی نمایند. در واقع یک واکنش بی واسطه به پباده سازی فلتی میباشد که سال ها پیش عمومیت داشت.

سایه ها، اثری شگفت انگیز و تمامی جانبه را برای ارتقاء زیبایی تارنما و همینطور برای UX وب سایت، ساخت می نماید. مثلا، سایه های قابل انعطاف و دقیق تحت عنوان موقعیت های شناور، ایده ی جدیدی وجود ندارد، ولی بدین عامل بین ترند های مطرح طراحی وب سایت میباشد که ادغام آن‌ها با رنگ های گرادیان متعدد، اثری سه بعدی بر سایه گذاری کهن می‌گذارد.

به کارگیری از موضوع های رنگی اشباع و لبریز تازگی
سال 2018 سالی میباشد که رنگ های هیجان آور محبوبیت بیشتری پیدا کردند، در حالی که در پیشین، اکثری از برندها و طراحان با رنگ های امن سایت خویش را مشغول کرده بودند، اکثری از طراحان در امسال این شجاعت را پیدا کردند که از رنگ های شادتر به کار گیری نمایند، مانند رنگ های پرطراوت و اشباع که با هدرهایی مخلوط گردیده که دیگر خیر فقط افقی نیستند، بلکه در میان ترند های مطرح طراحی وب با زاویه های گشوده یا این که بسته نیز یاروهمدم میشوند.

این حادثه با توسعه یافته خیس شدن تکنولوژی مانیتورها در سوی این که رنگ های بیشتری را پوشش دهند، بسیار شل خیس شده‌است. رنگ های خنده رو و زنده، برای مارک های مبتدی و تازه کار مناسبترند زیرا می‌توانند به آنها این نوید را بدهند که مخاطبان را بیشتر به خویش جذب نمایند. اما برای برندهایی که میخواهند از طرح های سنتی و امن پیشین مسافت بگیرند، مطلوب میباشد.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت: 17:06


دومی طرز برای طراحی سایت آموزشی  ، کدنویسی منحصر به فرد با asp.net هست که صفر تا صد پروژه طبق نیازمندیهای صاحبکار و امکاناتی که مدیریت برای تارنما در حیث داراست کدنویسی و پباده سازی شود. از مزایای ساخت وب سایت منحصر میتوان به آسانی عمل با در اختیار گرفتن پنل رئیس آن اشاره کرد و همینطور به جهت نرم‌افزار نویسی منحصر، ابزارهای مدیر وب سایت طوری درنظرگرفته شده میباشد که مدیریت وبسایت قابلیت وخیم کاری و زخم زدن به تارنما را نخواهد داشت و مدام با خیال و خاطر سهل وآسان میتوان هر تغییری را از روش پنل مدیر تارنما اعمال نمود.

یک کدام از دیگر از مزایای پباده سازی منحصر به فرد وب سایت، امنیت بالای آن میباشد. خیلی معمولی در شرایطی‌که توضیح دهیم، زمانی یک سیستم از صفر اپ نویسی می‌شود، اپ نویس این قابلیت و امکان را داراست که هر تکنیک و تکنولوژی تازه امنیتی را برای رویارویی با هکر ها و خرابکارها در کادر ورک منحصربه‌فرد در لحاظ بگیرد و امنیت آن را صد در صد تامین نماید.

مزیت اساسی و کلیدی دیگری که ساخت سایت مخصوص نسبت به ورد پرس داراست قابلیت بسط تارنما و تغییرات متبوع هست. وبسایت هایی که با وردپرس پباده سازی شده‌است اکثر زمان ها به وسیله عده ای شکل می گیرد که نرم افزار نویس نیستند و فقط بضاعت و توان نصب و فعال سازی ورد پرس را دارا‌هستند و اگر که در آینده صاحبکار درخواست افزودن تجهیزات و توسعه و گسترش وب سایت را کند با محدودیت های روبرو گردد که باید قید خیلی از تجهیزات را بزند و با همین سیستمی که مو جود میباشد به نوعی مشابه سازی گردیده و با آن کنار بیاید اما در صورتی تارنما شما منحصر اپ نویسی می‌شود هیچ محدودیتی از بابت تغییرات، بسط تارنما در آینده، افزودن تجهیزات و یا این که حیث کردن هر خلاقیتی در وب سایت نخواهد داشت به این دلیل‌که این تارنما به وسیله یک نرم افزار نویس فعال سازی شده‌است و احاطه بی نقص روی کدها وجود داراست.

سرعت وب سایت در پباده سازی مخصوص نسبت به وردپرس با تلرانس بالایی غالب میباشد به این دلیل که هنگامی مجموعه اپلیکیشن نویس از نخست کدنویسی را مطابق با نیاز مشتری ابتدا کرده و در سود از تایپ کردن کدهای اضافه در وب سایت خودداری میکند و کدها در با صرفه ترین وضعیت خویش نوشته میگردند.

نا گفته نماند که یک کدام از مزایا و برگ چیره ای که cms های مخصوص نسبت به وردپرس دارا‌هستند عدم استعمال از پلاگین و افزونه های متفاوت در وردپرس هست که‌این دستور سبب ساز گردیده تا در وبسایت های ورد پرس اکثری از کدهای مو جود در افزونه های متفاوت اضافه و فارغ از کاربرد بوده و در تعداد دفعات متعددی در تارنما شما تکرار میشوند که منجر عدم با صرفه بودن کدهای بکار رفته در بک اند وبسایت شما شوند و سرعت وبسایت را که یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی از نگاه گوگل اعلام گردیده را کم کند.

از اینکه تا اینجا با ما همپا بودید از شما سپاسگزاریم. این نوشته‌ی‌علمی ادامه داراست و خیلی از مزایا و معایب درین دو سبک طراحی وب وجود داراست که میتوان ساعت‌ها در رابطه آن سخن زد و هزاران خط مقاله نوشت. ما ترجیه دادیم جای این که این مقاله را کامل شدن کنیم و آنگاه منتشر نماییم، در همین حد توضیح دهیم و به طور هفتگی این نوشته ی علمی را بروز رسانی کرده و همگی جوانب را به طور تدریجی توضیح دهیم.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 100 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 22:33

کتابخانه‌ها یکی از پر ازدحام‌ترین طراحی سایت آموزشی  مراکزیست که در سال‌ تحصیلی دانش‌آموزان به آن مراجعه می‌کنند. از طرفی سیستم‌های آفلاین و کاغذی قدیمی نیز دیگر اعتبار بالایی ندارند. از این رو بیشتر این مراکز فرهنگی اقدام به ساخت سایت با امکانات کاربری کاملی می‌کنند.

طراحی سایت کتابخانه می‌تواند دارای کار‌ عضویت ، تمدید عضویت و لغو عضویت را به صورت اتوماسیون کامپیوتری انجام می‌دهند و از نظر مدیریت کار خود را راحت‌تر می‌کنند. کاربران نیز از طریق بخش جست‌وجو کتاب دیگر لازم نیست که برای پیدا کردن یک کتاب وقت تلف کنند و با یک جست‌وجوی ساده قفسه و ردیف کتاب مورد نظرشان را پیدا می‌کنند.

امکانات طراحی وب سایت کتابخانه
سیستم عضویت
سیستم تمدید و لغو عضویت
سیستم جست‌و‌جوی پیشرفته در کتاب‌ها
سیستم ثبت تاریخ به امانت گرفتن
سیستم جریمه دیرکرد تحویل امانت
سیستم تمدید زمان امانت
امکان اضافه کردن توضیحات خلاصه برای هر کتاب
معرفی کتابخانه ، سوابق و تاریخ تاسیس
بخش دانلود کتاب‌های الکترونیکی
بخشی برای کتاب‌های اخیر کتابخانه
قرارگیری کتاب‌های محبوب و ویژه به صورت اسلایدشو
تصاویر مختلف از فضای کتابخانه
نمایش آدرس کتابخانه در نقشه
وجود بخش بلاگ و اخبار مخصوص کتابخانه
طراحی بخش سیستم عضویت در سایت کتابخانه
طراحی سیستم عضویت سایت کتابخانه به صورت کاملا آنلاین بوده و همچنین درصورتی که متقاضی به اینترنت دسترسی نداشته باشد اپراتور کتابخانه می‌تواند نسبت به اطلاعات مورد نیاز فرمی تهیه کند و پس از پر کردن فرم توسط متقاضی ، اطلاعات را در وب سایت وارد و متقاضی را ثبت نام کند. برای ثبت نام بسته به نیاز کتابخانه امکان ایجاد فرم‌هایی حاوی فیلد‌های زیر امکان پذیر است :

نام و نام خانوادگی
نام پدر
شماره شناسنامه
کد ملی
تاریخ تولد
تصویر کارت ملی
تصویر شناسنامه
دین
مذهب
جنسیت
پایه تحصیلی / مدرک تحصیلی
شغل
و دیگر فیلد‌هایی که کتابخانه به صورت سفارشی نیازمند است.
در سیستم عضویت امکانی جهت تمدید عضویت پس از انقاضای کارت تهیه می‌شود که کاربر می‌تواند هزینه تمدید را به صورت آنلاین بپردازد و یا در صورتی که علاقه‌ای به ادامه عضویت در کتابخانه نداشته باشد، می‌تواند اشتراک خود را لغو کند.

طراحی سیستم جست‌و‌جوی پیشرفته سایت کتابخانه
در سیستم جست‌وجو پیشرفته شما با وارد کردن اطلاعاتی مانند اطلاعات زیر می‌توانید به کتاب یا کتاب‌های مورد نظر خود دست یابید:

نام کتاب
مولف
ناشر
توضیحی کوتاه
موضوع
در طراحی سایت کتابخانه سیستم جست‌وجو شما پس از جست‌وجو در صورتی که کتاب مورد نظرتان در کتابخانه موجود باشد، قفسه و ردیف آن را مشاهده کرده و می‌توانید پس از پیدا کردن کتاب ، آن را به امانت بگیرید. هر کتاب توضیحی به صورت کاملا خلاصه همراه خود دارد تا در صورتی که کاربر توضیحی کوتاه از کتاب در خاطرش بود شاید از این طریق بتواند آن را پیدا کند.

طراحی سیستم امانت کتاب سایت کتابخانه
سیستم امانت کتاب با توجه به روزی که کتابخانه برای امانت کتاب تعیین می‌کند کار می‌کند، برای مثال کتابخانه‌ای کتاب‌ها را برای ۷ روز به شما امانت می‌دهد و اگر شما از ۷ روز بیشتر بخواهید کتاب را بخوانید یا باید امانت را از طریق کتابخانه و یا وب سایت تمدید کنید یا جریمه تاخیر را بپردازید.

اگر کنترل کتابخانه برایتان سخت شده است و تصمیم دارید که کنترل را به سیستم اتوماسیون اداری بسپارید، میزفا با تیمی مجرب آماده همکاری با شما در زمینه طراحی سایت و سئو وب سایت است.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 87 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 20:59


برای پباده سازی  طراحی سایت آموزشی  اصولی، روال مشخصی وجود داراست:

در مرحله نخستین، طی یک گردهمایی ترجیحا حضوری، صاحب کار کسب‌وکار و نیازهای خویش را به اطلاع کمپانی پباده سازی وب سایت میرساند و کمپانی با تحقیق و پژوهش در آن قضیه به یک رویت کرد جامع از نیازهای صاحب کار دست پیدا می‌نماید.
در مرحله دوم یک نقشه کلی از سایت پباده سازی می شود. درین نقشه ساختار صفحه ها و نوع دکورا سیون منوها مشخص و معلوم شود.
پس توافق در باب نقشه تارنما، نوبت به توافق در امر المان‌های بصری می رسد. رنگ‌ها، طرح‌های گرافیکی و نوع قالب با لحاظ صاحبکار گزینش می گردند.
در مرحله آخرین، اپ نویس‌ها، ساختار تایید گردیده را به یک سایت تبدیل می‌نمایند.
اشکال متفاوت پباده سازی وب سایت
تارنما‌ها را مبتنی بر نوع کاربری و نوع پباده سازی می‌اقتدار به اشکال متفاوت تقسیم کرد. مثلا اینترنت سایتی که با سیستم مدیر محتوای منحصر به فرد پباده سازی گردیده باشد، وب سایت مخصوص اسم داراست. درین نوع، کمپانی پباده سازی تارنما از سیستم‌های مدیر محتوای فراهم به کار گیری نمی‌نماید و وب سایت را با CMS منحصربه‌فرد پباده سازی می‌نماید. معمولا به کار گیری از این نوع وبسایت‌ها به سازمان‌های گسترده یا این که ارگان‌های دولتی و کسب‌وکارهای خاص و ویژه با ترافیک بالا توصیه می شود.

دسته‌بندی دیگر، بر طبق نوع کاربری و مقصود پباده سازی وب سایت انجام می شود. بر این پایه، گونه های مختلفی از پباده سازی سایت وجود داراست. مانند ساخت سایت شرکتی، وب سایت فردی، وبسایت دانلود فیلم، تارنما ورزشی و … .

هرمورد از این سایت‌ها الزامات خاص خویش را داراست. روشی که برای پباده سازی سایت یک معلم دانش گاه در لحاظ گرفته می‌گردد، با شیوه ساخت وب سایت خبری و ورزشی متعدد میباشد. کمپانی ساخت وب سایت بایستی نخست الزامات یک کسب‌وکار را فهم نماید و مبنی بر آن استراتژی مایحتاج برای ساخت وب سایت را در لحاظ بگیرد.

چه نوع سایتی برای چه نوع کسب‌وکاری مطلوب میباشد؟
عمل آنلاین این روز ها برای تمامی کسب‌وکارها یک ضرورت به حساب میآید و سایت شایسته ترین بستر برای کار‌های اینترنتی میباشد. هر تجارتی، هر چقدر پهناور یا این که کوچک و با هر مورد فعالیتی، می تواند یک سایت داشته باشد. با این درحال حاضر، نوع سایت مطلوب کسب‌وکارها با هم گوناگون میباشد. برخی از کمپانی‌ها از تارنما خویش تحت عنوان یک رزومه یا این که بروشور آنلاین استعمال می‌نمایند. آن ها به یک تارنما استاتیک نیاز دارا‌هستند که معمولا از یک سری ورقه ایستا مثل در رابطه ما، تماس با ما، سرویس ها و … تشکیل میشود. هزینه پباده سازی این سیرتکامل وبسایت‌ها چندان زیاد وجود ندارد و محتوای آنان دیر به دیر آپدیت رسانی میگردد.

کسب‌وکارهایی که میخواهند در فضای وب بیشتر چشم شوند، به وبسایت‌های داینامیک نیاز خواهند داشت؛ تارنما‌هایی که محتوای آنها به طور مداوم آپدیت میگردد و بستر قابل قبولی برای انجام عملیات بهینه سازی و دیجیتال مارکتینگ محسوب میگردند. این سیرتکامل وب سایت‌ها نیز با دقت به نوع و گستره کسب‌وکار و اما ترازو دارایی متعدد خواهند بود. مطلقا وبسایت تجارتی که بر مبنا فروش فرآورده کار می‌نماید با تارنما تجارتی که به ارائه سرویس ها متفاوت درگیر میباشد، تفاوت داراست.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 15 آبان 1399 ساعت: 16:27


همانطور که می‌دانیم طراحی سایت آموزشی  دعوا ساخت سایت مجموع مورد ها را در تجارت ، معرفی ، پورتال ،وبسایت خبری و… دربرمیگیرد و غرض از طراحی وب نیز برای وبسایت های متعدد فرق می نماید البته در موقعیت کلی می شود به هدف ها ذیل زوم کرد:

۱- داشتن تارنما موجب ارتقاء اعتبار می‌شود
۲- دسترسی به کمپانی یا این که افراد دارنده سایت محدودیت مکانی و وقتی ندارد
۳- سبب ساز ارتقا تبلیغات و در سود مشتریان نو می‌گردد
۴- کالاها و سرویس ها شما در دنیای مجازی به طور بی غایت معرفی می‌شود
۵- اخذ و پیشنهاد متاع فارغ از محدودیت مکانی و هنگامی
۶- و مزایای دیگر

اما همان گونه که میدانیم ساخت سایت صرفا قدم نخستین چهت نیل به هدف ها بالا میباشد همانطور که در نوشته ی علمی ساختار کلی در طراحی سایت نیز اشاره شد برگزیدگان غرض جذب مشتری میباشد و تولید اعتماد برای مشتری و اینکه مشتری وب سایت را برای خویش تحت عنوان یک منبع اطلاعاتی در لحاظ داشته باشد.

 

ساخت سایت-طراحی وب سایت خبری


مقصود از این فرمایشات این بود که ما بایستی در طراحی وب سایت استفاده کننده را آیتم اساسی در حیث بگیریم بیشتر وبسایت های خبری نیز زیرا هدفشان ارائه مطالب جدید و خبرها بروز برای بازدید کنندگان از این استراتژی می بایست به کار گیری نمایند و در اینجا وظیفه مهم بر عهده نویسندگان و مدیران وبسایت است.اما در وحله نخستین بایستی در ساخت سایت خبری می بایست به نقاط ریز متعددی دقت گردد.که در پایین بدان ها اشاره ای می‌کنیم:

پباده سازی قسمت همگانی برای خبر‌ها و مقاله ها و…برای تارنما خبری که‌این قسمت دربرگیرنده :
۱- بایگانی خبر ها
۲- بایگانی گزارشها
۳- بایگانی مقاله‌ها
۴- بایگانی مذاکره و گفتمان ها
۵- بایگانی گزارشهای تصویری

در حالتی‌که وب سایت خبری و یک تارنما عادی را در امر ارائه مقاله مقایسه کنیم متوجه می‌شوم بعضا از گزینه ها در‌این وبسایت الزاما بایستی اکران داده گردد.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت: 19:00


افزونه ها و تم ها را بروزرسانی فرمائید
برای برخورداری از امنیت بی  نقص  طراحی سایت آموزشی   ما یحتاج میباشد پلاگین های خویش را بروزرسانی نمایید. اگرچه افزونه ها به صورت اتوماتیک بروز نمیشوند البته خبر خوب اینست که در موردها جراحت پذیری شدید پلاگین ها، مجموعه امنیتی وردپرس بضاعت و توان بروزرسانی های امنیتی پلاگین ها را دارااست. ولی مورد ها جزئی به صورت اتوماتیک بروز نمیشوند. به همین استدلال میباشد که بروزرسانی پلاگین ها یکی مهم ترین کارهایی میباشد که شما بایستی برای ایمن نگه داشتن تارنما خویش انجام دهید.

حفظ از خویش با فایروال در طول پنجره ی زخم پذیری
وقتی که یک جراحت در یک پلاگین و یا این که تم ساخت می‌گردد، میان کشف زخم و تعمیر آن یک دوران وقتی ارتفاع می‌کشد. از این مقطع دوران تحت عنوان پنجره ی زخم پذیری حافظه میگردد. برای حفظ از خویش در‌این بازه زمانی به یک فایروال نیاز دارید که بوسیله یک گروه امنیتی به صورت فعال محافظت می‌گردد و مشتمل بر بروزرسانی ها نیز باشد.

کاهش سطح حمله
شما همینطور بایستی بر روی سطح حمله به وب سایت خودکار فرمایید. شما هر چه پلاگین های بیشتری اجرا فرمایید و مفهوم ها بیشتری نصب نمایید و اپ های اینترنت بیشتری اجرا نمایید، بیشتر در معرض حمله میباشید. شما میتوانید با از میان بردن اپ های بلااستفاده و غیر ضروری سطح حمله به وب سایت خویش را کاهش دهید. شما همینطور بایستی حساب های بلااستفاده، بخصوص حساب های قیم را در وبسایت خویش حذف فرمایید.
بهداشت امنیتی خوب
بهداشت امنیتی یعنی:

از راز های عبور حاذق به کارگیری نمائید که به راحتی قابل حدس نباشند. شما میتوانید برای این عمل از یک مدیریت پسورد به کارگیری فرمایید.
تأیید نام‌و‌نشان دو فاکتوری را فعال فرمایید
اطمینان نتایج فرمایید که از یک ورژن ی پشتوانه مطمئن برای سایت خویش استعمال می‌کنید.
میزان دارایی کیفیت سرویس ها را مشخص و معلوم می نماید
در بیشتر مورد ها کارها مالی کیفیت خروجی یک فعالیت را معین می نماید. هنگامی کسی برای خدمتی که ارائه می‌دهد، پولی اخذ می نماید، تلاش می نماید که آن عمل را به شایسته ترین وجه انجام دهد. از طرفی سرویس ها مجانی خیلی زمان ها پیگیری های بعدی را ندارد. این قادر است سبب ساز به جراحت پذیری و هک شدن وبسایت شما خواهد شد.
اگرچه وردپرس یک سیستم منبع گشوده میباشد، ولی به اندازه ی کافی میزان دارایی برای ارائه ی سرویس ها باکیفیت مطلوب دارااست و اکنون از بیش تر از 60 میلیون تارنما پشتیبانی می نماید.
سود
اینکه آیا وردپرس ایمن میباشد یا این که خیر به شما بستگی دارااست. وردپرس میتواند یک پلت فرم بسیار ایمن، کاربردی و پشتیبانی گردیده باشد و یکسری ده سال در سرویس شما و سازمان شما باشد. ولی این فرمان نیازمند آنست که شما روند مهم امنیتی را که در ابتدا گفته شد دنبال نمائید و از نهایی پیشرفت های امنیتی برخوردار باشید.
وردپرس میتواند با یک مدیر خوب، محیطی ایمن را ارائه دهد. برای حصول این زمینه لازمست تا معنی ها و پلاگین ها نیز بروزرسانی و رئیس شوند.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 18:05


دسترسی سهل و آسان به داده ها
حضور در یک وبسایت  اینترنتی دانلود طراحی سایت آموزشی   فیلم با این وسعت از داده ها و داده‌ها سوای خریدن حالت سهل دسترسی و سرچ مطالب حقیقتاً میتواند یک فاجعه پهناور باشد. حتی قبلی از وضعیت دسترسی سهل این موقعیت بایستی تنوع بالایی نیز داشته باشد. قابلیت جستجوی مطالب با تیتر‌ها و عبارات کلیدی گوناگون برای کاربر جان دار بوده و یوزرها باید به راحتی بتوانند فیلم متبوع خویش را از روش مورد هایی مانند ژانر فیلم، سال ایجاد، مرزو بوم خالق، بازیگران، شرکت آفریننده، امتیاز IMDB، منزلت سنی و برخی موردها دیگر بیابند. گنجاندن این قابلیت و امکان در طراحی وب فیلم تماماً مایحتاج بوده و عدم وجود آن ها شمارا از رقبای سرسخت این جایگاه بدور خواهد کرد.

جانمایی صحیح مطالب
حقیقت این میباشد که هنگامی وارد بعضا وب سایت‌های دانلود فیلم و سریال که می شویم با اینکه وبسایت متبوع تجهیزات نیکی برای غربال کردن موضوعات و کاوش هم دارااست ولی در خویش وبسایت جستن محل این فیلترها مانند گشتن در انبار کاه در‌پی سوزن میباشد. این فرایند مخاطب را خسته کرده و سریعاً ایشان را به اندیشه به کار گیری از وب سایت‌های حریف می اندازد. از این رو بدین اساسی نیز می بایست در ساخت سایت فیلم توجه خواهد شد.

یکی جنبه‌های دیگر جانمایی مطالب به موضوعات خویش وب سایت گشوده می‌شود. نصیب هایی مانند خرید اشتراک ماهانه، خبر‌ها فیلم‌های روز، خرید پکیج‌های فیلم و سریال، قسمت ایده ها یوزرها و از این قبیل موردها لازمه ساخت سایت فیلم هستند. جانمایی این نصیب‌ها نیاز به یک محاسبه ظریف دارااست که هم آنها به طور کاملً در دیده استفاده کننده نمایان سازد و هم خیلی زننده نبوده و محتوای مهم وبسایت شما‌را به هم نزد.

UI و UX کاربرپسند
رابط کاربری مستعمل برای ساخت وب سایت فیلم و تجربه کاربری آنان دو فاکتور اساسی و حیاتی برای پباده سازی چنین وبسایت هایی می‌باشند. شاید از خویش بپرسید چرا؟ و فکر کنید این صرفا یک شعاری میباشد که کمتر کسی به آن اعتنا می کند؛ البته حقیقت چیز دیگری میباشد.

یکی مهم‌ترین طریق‌های درآمدزایی در وبسایت‌های دانلود فیلم و سریال تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی میباشد که به جهت بازدید بالا بقیه کمپانی‌ها بدین وب سایت‌ها می سپارند. اکنون فکر کنید که تارنما شما با وجود تعداد یوزرها بالا مملو از این بنرها گردیده و یوزرها تماماً سردرگم شوند. ابداً کلام کردن در رابطه چنین موضوعاتی هم چیزی جز اعصاب و روان خورد کنی برای ما عاشقان فیلم باقی نمی گذارد. ادامه این پروسه حتی میتواند باعث به از دربین رفتن یوزرها نیز خواهد شد. علاوه بر این بقیه گزینه‌های مربوط به رابط کاربری خوب نیز می بایست در طراحی وب فیلم به طور کاملً رعایت گردد تا مخاطب از بودن در وب سایت شما لذت برده و در مراتب بعدی نیز مستقیماً و تحت عنوان او‌لین تعیین از دامین شما استعمال کند.

توصیه می کنیم این نوشته‌علمی را هم بخوانید:
طراحی وب سایت ماشین کرایه ای مسافرتی ✈️ طراحی سایت توریسم تخصصی با تجهیزات بی نقص
ساخت وب سایت برای فیلم


نقش ساخت سایت فیلم در ابتدا بردن تعداد بازدید از وب سایت
مورد‌های متعددی در ابتدا رفتن تعداد بازدید از تارنما مؤثر میباشند. از تبلیغات و عضویت در کانال‌های اجتماعی گرفته تا ایجاد محتوا و قرار دادن محتوای مطلوب در وب سایت‌ها تمامی برای بالا رفتن تعداد بازدید از تارنما‌ها بایستی به عمل گرفته شوند. درین بین ولی نقش ساخت سایت فیلم در صدر رفتن این نرخ بسیار شایان توجه می‌باشد. یک پباده سازی ضعیف و کسل کننده حتی در حالتی‌که با بقیه طرز‌ها مانند تبلیغات نیز تقویت گردد در غایت توفیقی برای شما به‌دنبال نخواهد داشت.

طریق‌های درآمد زایی از تارنما فیلم

شناخت با طریق‌های درآمد زایی از وبسایت فیلم در ساخت وب سایت فیلم نیز دارای اهمیت میباشد. با شناخت با این طریق‌ها می‌توانید از قبلی فضای ما یحتاج برای آن ها را در وبسایت خویش در لحاظ بگیرید تا این قابلیت و امکان به راحتی برای شما در دسترس باشد. از طرفی چهت نیل به درآمد که غرض مهم مالکان این وبسایت‌ها میباشد، شناخت با این طریق‌ها مایحتاج خواهد بود. مهمترین تکنیک‌های درآمد زایی در وب سایت‌های دانلود فیلم و سریال عبارتند از:

بنرهای تبلیغاتی بقیه وب سایت‌ها و کمپانی‌ها
فروش پکیج‌های فیلم و سریال در هارد، نشانه گر یا این که دی ایشان دی
هزینه‌های اشتراک ماهانه یوزرها


عده بندی
در‌این نوشته‌علمی به آنالیز نکاتی اساسی در رابطه طراحی وب سایت فیلم پرداختیم و اهمیت این قضیه را برای مالکان این وب سایت‌ها تبیین نمودیم. عدم اعتنا بدین موضوعات در بازار رقابتی که در‌این عرصه وجود دارااست جایگاهی برای شما ساخت‌و‌ساز نکرده و به کارگیری از تجربه اشخاص کارشناس درین عرصه نیز میتواند شروعی قادر و عالی را برای شما رقم بزند.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 22:53


این عنصرها که به آن ها اشاره شد  طراحی سایت آموزشی  خیر فقط به پباده سازی یک رابط کاربری خوب به شما یاری میکند بلکه در گفت و گو تست و تحقیق نیز بسیار موءثر میباشد.

کل این مورد ها می بایست در کنار هم باشند تا شما یک ux ایده آل داشته باشید. حذف کردن هر یک از اینها منجر می‌شود که شما به هم استفاده کننده و هم شما از داشتن یک ux مطلوب محروم گردید.

هر جنبه از یک تجربه کاربری اصلی میباشد و خصوصیت های خاص خویش را دارااست، ولی همگی آن‌ها در کنار هم یک تجربه خوب یا این که بد را تولید می نمایند.

یکی مهم‌ترین نکاتی که در زمینه ی پباده سازی تجربه کاربری مطلوب وجود دارااست این میباشد که ما زمانی از تجربه کاربری سخن میکنیم نباید صرفا جنبه های پباده سازی مال را در حیث بگیریم. در نمونه کمپانی هواپیمایی، فرض فرمایید پباده سازی وب سایت یا این که نرم افزار به شایسته ترین صورت ممکن صورت پذیرد، پروسه پرداخت هیچ مشکلی نداشته باشد، استفاده کننده به وب سایت اعتماد داشته باشد البته این سایت فقط چندین نرم افزار پروازی را در خویش گنجانده باشد، در واقع فاقد محتوای بی نیاز باشد، گشوده هم تجربه کاربری خیر ارایه نمی دهد. برای دستیابی به تجربه کاربری با کیفیت در ارایه تولید ها یک کمپانی، بایستی در مورد های متعدد مانند مباحث فنی، بازاریابی، پباده سازی و گرافیک، رابط مخاطب، محتوا و… یکپارچگی ساخت.

 

اصطلاحات رایج در تجربه کاربری (ux)

 

در‌این نصیب به تنی چند از اصطلاحات رایج در تجربه کاربری می پردازیم

 

ضابطه سه کلیک:

ضابطه 3 کلیک میگوید در حالتی‌که یوزرها نتوانند با سه کلیک به ورقه متبوع خویش برسند، وبسایت را رخنه‌ خواهند کرد. این ضابطه بر اصل دسترسی پذیری که از مهم‌ترین اصول پباده سازی تجربه کاربری(UX) میباشد تاکید دارااست که راجع این اصل به اختصار در همین نوشته‌ی علمی هم دعوا شده‌است. درباره ی صحیح و خطا بودن این ضابطه موقتا دعوا نمی‌‌کنیم ولی در مطلبی غیر وابسته به ارزیابی این ضابطه می پردازیم.

 

 

 

آزمایش 5 ثانیه:

آزمایش 5 ثانیه از اصطلاحات UX(تجربه کاربری) میباشد که دربرگیرنده نشان دادن رابط کاربری(UI) برنامه یا این که سایت برای بازه زمانی دوران 5 ثانیه به استفاده کننده میباشد. بعداز آن کمپانی کنندگان بایستی آنچه که در کاغذ چشم بودند را به خیال و خاطر بیاورند. این یک شیوه عالی برای ارزیابی تاثیر تصاویر کلیدی و یا این که تلاش آنان میباشد.

 

 

 

ضابطه 80/20

این ضابطه برای هر وبسایت، نرم افزار یا این که گوشه و کنار قابل انعطاف افزاری راست گو میباشد؛ ضابطه 80/20 به‌این معنا میباشد که 20 درصد از قابلیت و امکان ها و مشخصات سبب 80 درصد از حاصل میباشند. این ضابطه در قضیه های دیگر مانند فروش و مارکتینگ نیز به طور دیگر کاربرد داراست.

 

نمودار استخوان ماهی

فیشبون، نمودار پباده سازی گردیده برای شناسایی ادله و تاثیر ارتباطات دربین کارداران، در یک حالت خاص میباشد. این نمودار از یک “رمز” دربردارندهِ خطاها و استخوان های مو جود در امتداد ردیف فقرات که نشان دهنده کارداران ایرادات و تیم بندی این عامل ها میباشد، ساخته شده میباشد.

نمودار استخوان ماهی یاری می نماید تا به طور بصری علل بالقوه برای یک خلل خاص را نشان دهیم.

 

همگی این مطالبی که گفته شد درین نوشته‌علمی فقط نصیب کوچکی از کلام در رابطه تجربه کاربری ux می باشد. این گفت و گو بسیار مفصل و جذاب است که در مطالب بعدی به آن می پردازیم.کمپانی طراحی وب سایت بالوین به شما این تضمین را می دهد که چه در ضمینه UI و UX شایسته ترین را به شما تحویل خواهد اعطا کرد. کمپانی پباده سازی بالوین به ایده های شما روح می‌دهد.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 101 تاريخ : شنبه 10 آبان 1399 ساعت: 18:20


ساخت وب سایت فرهنگی محدود به قشر فرهنگیان نمیباشد و کل طرف داران به فرهنگ و تمدن و هنر میتوانند از تجهیزات وبسایت فرهنگی برای طراحی سایت آموزشی خویش استعمال نماید و وبسایت اختصاصی خویش را داشته باشد.

کمپانی طراحی وب سایت شالوده با بسط تکنولوژی و تکنیک های نو و گویش های اپلیکیشن نویسی نو، وبسایت های خاصی را پباده سازی می نماید. در طراحی وب ماهر فرهنگی می بایست هارمونی در میان مجموع اجزای تشکیل دهنده به هم مجاورت باشد تا با او‌لین نگاه استفاده کننده به وبسایت فرهنگی شما، مخاطب به استفاده کننده دائمی تبدیل خواهد شد و از زیبایی بصری و دکورا سیون هوشمندانه تجهیزات در کنار یکدیگر لذت برنده شود و بتواند از مقاله ها و مطالب آموزنده وبسایت شما، فایده موردنیاز را چیره شود.

نظارت ساخت وب سایت فرهنگی
ساخت وب سایت منحصربه‌فرد فرهنگی را اکثراً مؤسسات تمدن و وقار و نهاد های تبلیغات اسلامی و تبلیغات فرهنگ وتمدن های داخلی پیشنهاد میدهند تا بتوانند با یکبار ساخت وب سایت، به بازه زمانی طولانی از مطالب اثرگذار و ارزشمندی که در سایت قرار می‌دهند، اشخاص متعددی را به مسائل فرهنگ وتمدن و متانت عشق و علاقه مند سازد و یا این که اشخاص مختلفی که درپی چنین مطالبی میباشند، به تارنما فرهنگی شما دسترسی پیدا نمایند.

چه گونه یوزرها و ب وب سایت فرهنگی را ارتقاء بخشید؟
ساخت وب سایت ارزان بها فرهنگی فقط به واسطۀ قالب و ساختار وبسایت و گرافیک، یوزرها را به خویش جذب نمی نماید بلکه بایستی در طی پباده سازی ماهر وب سایت فرهنگی بایستی کل محتوا نویسی ها و تصاویری که بر روی تارنما قرار می‌گیرد بایستی بر طبق بهینه سازی بیس نوشته و بار گذاری گردیده باشند تا از اولِ فعال‌ساز‌ی طراحی سایت، گوگل منزلت خیر و خوبی را به وبسایت تخصیص می‌دهد. علاوه بر محتوا نویسی نخستین بایستی برای لغت ها کلیدی مربوط به تیتر سایت، فعالیت seo و خرید بک لینک و پیوند شکل گیرد تا تارنما فرهنگی شما در پیوند های ابتدایی در مشت یوزرها قرار گرفته گردد و به این شکل به گذر زمان دوران کسب درآمد بیشتر برای شما محقق گردد.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 84 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:33


در دنیا امروز یادگرفتن نقش بسیار مهمی   طراحی سایت آموزشی  در بسط ، پرورش و شکوفایی دولت ها بشری و دستیابی آن ها به مدارج بالا و نائل شدن به سطح معاش مناسب و ایده آل ایفا می نماید، لذا طراحی وب سایت آموزشی تحت عنوان روشی موءثر و کارآمد برای عرضه ی یادگرفتن های متعدد به مخاطبان بیرون از صورت های سنتی آن آیتم دقت بسیار قرار گرفته ، در همین راستا در‌این نوشته‌علمی، طراحی وب سایت آموزشی بوسیله طراحان ماهر کمپانی بهینه سازی بمب برای هواداران به‌این نوع تارنما گزینه نظارت قرار گرفته شده‌است.

ماهیت وبسایت آموزشی
از‌آنجا که با ارتقا نفوذ وب، یوزرها متعددی از سرویس ها فراگیری مجازی در دنیای وب استعمال می نمایند ، لذا تارنما های آموزشی با غرض انتقال علم به طور آنلاین برای یوزرها خویش پباده سازی می‌شوند ، در واقع طراحی وب سایت آموزشی و یا این که طراحی وب دانشسرا آنلاین برای ارائه سرویس ها آموزشی متفاوت شکل می پذیرد .

برگزاری کلاسهای آنلاین و تماما مجازی از اصلی ترین هدف ها فعال‌سازی تارنما های آموزشی میباشد چون امروزه یادگرفتن آنلاین دوست داران خاص خویش را دارااست در آینده ای مجاورت ، انسان از امکان های یادگرفتن مجازی و آنلاین بیشتر فایده مند گردد، کلاً ؛ تارنما یادگرفتن آنلاین، وبسایت مدرسه های، وب سایت دانش گاه، وب سایت اموزشگاه های فنی و ماهر، وب سایت مرکزها علمی ، کلیه جزو مقوله تولید و ساخت وب سایت آموزشی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: طراحی وب سایت آرایشگاهی

 

همت وب سایت آموزشی
درباره با همت تارنما آموزشی می اقتدار تیتر نمود که دانشسرا ها در هر قضیه فعالیتی که باشند، از مهدکودک گرفته تا مدرسه ها ، متوسطه ها ، فراگیری های دانشگاهی و همینطور فراگیری های عالی و تکمیلی، دانشسرا های فنی و ماهر مانند اموزشگاه های آشپزی، مرکز ها ارائه دهنده فراگیری های تعمیرات اثاثیه صوتی و تصویری یا این که تعمیرات خودرو و دانش سرا های هنری و صدها طیف پهناور آموزشگاهی ، قطعا جهت معرفی کلاس ها، استادان و تجهیزات و سرویس ها آموزشی خویش نیاز به ساخت وب سایت ماهر خواهند داشت، به همین برهان طراحی سایت اموزشگاه شایسته ترین راهکار میباشد که می‌تواند معرف سابقه و کار ها و مزایای اموزشگاه بین رقبا باشد ، از سوی سایر افراد اکثری ، برای تحقیق و کسب داده ها بیشتر از وب استعمال می نمایند ، لذا وب سایت آموزشی که بصورت ماهر و استاندارد پباده سازی و رئیس گردیده باشد و اینکه در حاصل جست و جوی بار یوزرها در گوگل مقام قابل قبولی یافته باشد، میتواند نقش متعددی در جذب مشتریان بیشتر برای اموزشگاه داشته باشد .

ساخت وب سایت آموزشی میتواند تنها مبنی بر عشق‌ی شخص به فراگیری رشته و تخصص خویش فارغ از هیچ دیده داشتی ، صورت بپذیرد یااینکه گهگاه غرض از یادگرفتن، شناساندن شخص به دیگرافراد، در امر تخصصی خویش و ساخت‌و‌ساز بسترهای کسب درآمد، انجام شده و گاه از به عبارتی نخست شخص با طراحی وب سایت با وردپرس در‌پی فروش جزوات تخصصی خویش در فضای مجازی میباشد ، از این رو ، پباده سازی یک وب سایت اموزشگاه آنلاین، میتواند در قالب یک وبسایت آموزشی غیر وابسته پباده سازی خواهد شد یا این که تارنما متعلق به یک دانشسرا حقیقی و واقعی باشد که می بایست در راستای تحقق هدف ها دانش سرا کار نماید.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 88 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 18:11


اکثری  طراحی سایت آموزشی از دانشجوها سون لرن از ما پرسش می‌نمایند برای ساخت سایت از کجا استارت کنیم، پروسه یادگیری طراحی وب چه می‌باشد و چطور بایستی در‌این مسیر گام بگذاریم. در واقع گرفتاری مهم عده ای که می خواهند طراحی وب سایت را استارت نمایند نداشتن نقشه روش و ندانستن مسیر میباشد. خیلی از طراحان اینترنت در آستانه فعالیت، راهشان را با امتحان و نادرست پیدا می‌نمایند که‌این گزینه سبب میشود مدت متعددی را از دست دهند و در طی مسیر سردرگم شوند. ما در‌این مقاله تحلیل میکنیم که یک طراح تارنما می بایست چه چیزهایی را خاطر بگیرد و از چه ابزارهایی استعمال نماید تا به یک کارشناس در این مورد تبدیل گردد.

فهرست محتوای این نوشته‌ی‌علمی

برای یادگیری ساخت وب سایت چه چیزهایی نیاز میباشد؟
ابزارهای ما یحتاج برای یادگیری ساخت سایت
عده بندی
برای یادگیری ساخت وب سایت چه چیزهایی نیاز میباشد؟
سالیان تجربه یادگرفتن نرم‌افزار نویسی در سون لرن مخصوصا اپلیکیشن نویسی اینترنت، به ما روئت کرد قابل قبولی نسبت به فرایند یادگیری این گرایش داده میباشد. ما به نیکی نیازهای کسانی که جدیدا وارد ساخت سایت میگردند را فهم و شعور میکنیم. بخش اعظمی از اشخاص نمی دانند که از کجا و چه گونه می بایست آغاز به عمل نمایند و مدام با سوالاتی متعددی در درحال حاضر دسته و پنجه قابل انعطاف کردن می‌باشند. سوالاتی از قبیل یادگیری چه زبانی را بایستی استارت نمایند؟، از چه ابزاری‌های برای طراحی وب سایت بایستی استعمال نمایند و به چه شکل می توانند به طور ماهر به ساخت وب سایت بپردازند؟ به همین خیال درین مقاله قصد دارین به طور گام به گام توضیح دهیم که چه مسیری را می بایست طی نمائید تا به یک طراح تارنما تبدیل گردید.

قدم اولیه : یادگیری گویش HTML
در شرایطی که به یکسری سال گذشته برگردیم و نگاهی به او‌لین تارنما‌های منتشرشده در اینترنت بیندازیم، می بینیم که صفحه های آنها فقط از یک سری المان بی آلایش و ابتدایی ساخته شده‌اند. از پیشین تا امروز، تکنولوژی‌های مختلفی در دیدنی کردن روند ساخت سایت تاثیرگذار بوده‌اند، البته شاید ندانید که مجموع این تکنولوژی‌ها به گویش HTML منتهی می شوند. لهجه علامت گذاری HTML اولی چیزی میباشد که طراحان اینترنت بایستی حافظه بگیرند.

مطرح ترین برنامه نویس ها اینترنت، یک روز عمل خودشان را با HTML استارت کردند. HTML مخفف Hyper Text Markup Language میباشد و در فارسی به آن گویش نماد‌ گذاری ابرمتن می گویند. اعتنا نمایید که HTML یک گویش نرم‌افزار نویسی وجود ندارد، بلکه یک لهجه نشان‌گذاری یا این که Markup language به حساب میآید.

از گویش HTML برای ساخت و ساز بدنه اساسی و ساختار کلی صفحه های اینترنت به کارگیری می شود. این لهجه با تگ‌ها عمل می‌نماید و این تگ‌ها می‌باشند که معین می‌نمایند در برگه اینترنت از چه عناصری مستعمل میباشد. در واقع تگ‌ها عناصری می‌باشند که وظایف گوناگونی دارا‌هستند و با فراخوانی هرکدام کارشان استارت گردیده و با بستن تگ کارشان مجموع میگردد. در حالتی‌که قصد دارید به به طور بی نقص‌خیس این گویش را بشناسید و او‌لین گام برای تبدیل شدن به یک طراح سایت را بردارید، مطالعه مقاله ذیل را از دست ندهید.

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت: 19:10

 
تفاوتهای CMS های بدون‌پول و CMS های منحصر
در بالا بگوییم که معروفترین طراحی  CMSها یا این که سیستم های مدیر محتوای مجانی  طراحی سایت آموزشی  سایت عبارتند از جوملا، وردپرس، دروپال که‌این CMS ها Open Source هم می باشند.
این سیستم های مدیر محتوا چند مزایا دارا هستند (که اما این مزایا را اکثری از cms های منحصر هم دارند) ، که‌این مزایا را به تفکیک هر کدام از این CMS ها بیان میکنیم:
 
مزایای سیستم رئیس محتوای جوملا
امکان توانمند رئیس محتوا: مطلوب برای سایت های محتوا محور
جامعه کارکشته گسترش دهندگان اینترنت
استفاده کننده پسند: این CMS از حیث استفاده کننده پسندی به خیر ورد پرس وجود ندارد، البته با این هم اکنون گشوده هم مخاطب پسند میباشد.
 
مزایای سیستم مدیر محتوای ورد پرس
قابلیت و امکان داشتن تعدادی تالیف کننده : امکان پشتیبانی یکسری تالیف کننده، چیزی که برای هر انتشارات موردنیاز میباشد.
کتابخانه بزرگی از افزونه ها
کاربردپسند
seo قادر و مطلوب
 
مزایای سیستم مدیر محتوای دروپال
مطلوب برای موسسه ها و سازمانهای گسترده
seo خوب
پایداری :این سیستم حتی زمانیکه هم‌زمان به هزاران استفاده کننده به طور همزمان خدمت دهد نیز استوار میماند.
 
و البته این سیستم های رئیس محتوا معایبی هم دارا‌هستند
معایب به واسطه Open Source بودن : برای مثال امنیت بسیار معدود و قابل هک شدن اینترنت سایتهایی میباشد که با استعمال از این سیستم های مدیر محتوا نوشته می گردند.
 
معایب سیستم رئیس محتوای جوملا
جوملا قابلیت و امکان کاربری خیر چندان معمولی ای داراست.
نیاز به یه خرده یادگرفتن: در صورتیکه با این اپلیکیشن به نیکی آشنا نشده اید، نمی توانید به راحتی پست بگذارید، بلکه می بایست فراگیری ملاحظه کنید.
امکان اندک برای بهینه سازی
محدودیت در دادن در اختیار گرفتن دسترسی
 
معایب سیستم رئیس محتوای ورد پرس
امنیت و قابلیت هک شدن
ناسازگاری با افزونه های کهن
ورد پرس محدودیت در توسعه پذیری داراست به‌این معنا که برای فعال سازی سایتهای وبلاگی و تارنما های کوچک مطلوب میباشد.
قابلیت و امکان های محدود رئیس محتوا​
 
معایب سیستم مدیر محتوای دروپال
ساخت سایت تخصصی، رفتار یک اثر هنری در عرصه فضای مجازی و دنیای اینترنت خواهد بود. هر پروژه طراحی وب یک پروژه مخصوص بفرد میباشد که به شما و کسب و عمل شما شخصیتی یونیک و ویژه خواهد اعطا کرد. مساله مارک و برندینگ نسبت به قبل تفاوت کرده، اینکه شما چقدر در فضای مجازی (فضایی که امروزه اکثر وقت عموم در آنجا می گذرد) غالب می‌باشید و چقدر میتوانید اسم خویش و کسب و کارتان را به گوش عموم برسانید، به روند برندینگ غالب شما امداد خواهد کرد. اولی قدم برای حضور در فضای مجازی، داشتن یک تارنما میباشد، اینترنت سایتی که با دقت به سلائق شما و مشتریان شما پباده سازی گردیده باشد. در اینجا یکسری مساله و نکته حائض اهمیت که می بایست در هر پروژه طراحی سایت در لحاظ گرفته خواهد شد را برای شما شرح می‌دهیم تا به‌این وسیله بتوانید یک اثر هنری منحصربه‌فرد بفرد در فضای مجازی داشته باشید.
اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 22:42

 
اپ‌نویسان با سپری شد طراحی سایت آموزشی مقطع نحوه‌های نو و بی آلایش‌تری را برای عمل خویش پیدا می‌نمایند، لهجه‌های کدنویسی تازه مانند قارچ‌ها ظواهر میگردند و تعداد پاره ای از آن ها تحت عنوان لهجه اساسی در جامعه کدنویسی شناخته خواهند شد. یکی‌از پیامدهای نامطلوب این پیشرفت, انتقال گویش‌های دیرین به سطل آشغال تاریخ میباشد. درصورتی که زبانی نتواند بها خویش را در زمان دوران نگهداری کند، یوزرها خویش را از دست داده و یا این که به طور مبهمی محو می گردد و یا این که شالوده و شالوده یک لهجه جدیدتر و بهتر شود.
 
میتوانیم گویش COBOL را برای شما نمونه بزنیم که یادآور این مسئله میباشد. این آیتم در ده سال ۶۰ میلادی گویش اکثری از خزانه‌ها و سازمان‌های دولتی آمریکا بود، ولی در غایت جایگزین آیتم‌های بی آلایش‌خیس و کارآمدتری شد. با این حالا، سیستم‌های تشکیل‌شده با COBOL همچنان پابرجا بوده و زمانی که بعضی از سازمان‌های دولتی متوجه شدند که برای تصحیح سیستم بیکاری خویش به بروزرسانی کد نیاز دارا هستند، عملا هیچ بسط‌دهنده‌ای در آن بازه با علم این گویش در دسترس نبود.
 
همان گونه که گویش COBOL محو شده‌است، اکثری از لهجه‌های اپ نویسی فعلی ما هم ناپدید خواهند شد. مقصود ما از این نوشته‌ی علمی شناسایی ۵ زبانی میباشد که فکر‌میکنیم طی ۱۰ سال آینده ناپدید خواهند شد. ما می دانیم که بعضا از این لهجه‌ها به دل اشخاصی که از آنها به کارگیری می‌نمایند نشسته میباشد، البته این لیست و پیشگفتار‌سازی تنها برداشت فردی و پیش‌بینی ماست.
 
۱. Ruby
 
 
Ruby بعداز تکثیر در سال ۱۹۹۹ با گاز موردپسند قرار گرفت و اپ‌نویسان ذیل تاثیر سرعت آن در ساخت و ساز اپ‌ها قرار گرفتند. اندکی بعد از آن، فریمورک Ruby on Rails در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و Ruby را در ابتدا فهرست گزینه عشق کدنویس‌ها قرار بخشید، چون این دو اسم حدودا متشابه همدیگر بودند. این لهجه یک ده سال فوق‌العاده را در کانون توجهات تجربه کرد، ولی در ۱۰ سال قبل لطفی به آن نشده و در حال حاضر Ruby در فهرست این نوشته ی علمی جای‌دارد.
 
پس چرا این لهجه ناپدید می شود؟ یکی‌از دست اندرکاران موءثر درین قضیه کاهش سرعت آن میباشد. نرم افزار‌های آن کندتر از مورد‌های دارای اسم و رسم دیگر مانند JavaScript، Go و حتی Python (ذیل فریمورک‌های خاص) اجرا می شوند. سه لهجه روایت شده برای برآورده ساختن نیازها در طی هم اکنون تکامل یافته‌اند، در حالی که Ruby به عوارض گوناگون در قبلی گیر نموده است. مثلا، معماری MVC که Ruby on Rails را به اعجوبه‌ای در طول خویش تبدیل کرده بود، امروزه به وسیله اکثری از کدنویسان، سابق و غیرقابل به کارگیری میباشد.
 
۲. Visual Basic
 
 
با اعتنا به اینکه Visual Basic یکی گویش‌های نرم‌افزار نویسی بسیار دوست نداشتنی میباشد، گنجاندن آن درین لیست منطقی میباشد. این لهجه بوسیله مایکروسافت تحت عنوان ابزار اساسی تولید ویندوز در سال ۱۹۹۱ عرضه شد و در واقع این مقصود را انجام بخشید، البته در زمان سالیان با مشکلی روبرو شد. یک ترک دور از شوخی برای گسترش دادن با VB وجود داشت، و با تکثیر C# در سال ۲۰۰۰، این رخنه‌ آغاز به ارتقاء کرد. اکثری از کدنویسان VB را کنار نهاده و از C# استعمال می‌نمایند، چون این گویش ظریف‌خیس و مختصرتر میباشد، سعی بسیار وسیع‌تری داراست و برای توسعه و گسترش ابری و گوشی (که نقش اساسی را در بازار فعلی دارا هستند) بسیار بهتر میباشد. علاوه بر این، به حیث می رسد که حتی سازندگان آن نیز از این فعالیت پشیمان گردیده‌اند، چون مایکروسافت گفت که هیچ اپلیکیشن‌ای برای تکامل بیشتر آن ندارد.
 
۳. Haskell
 
 
Hoskell یکی از دیگر از لهجه‌های کهن میباشد، گویش‌هایی که ده سال‌ها پیش ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند و تا آخرها قرن نیز آیتم به کار گیری قرار گرفته‌اند. متاسفانه زمانه این گویش به پایانش مجاورت میباشد. Haskell بیشتر به وسیله دانشمندان و آکادمی‌ها برای ایجاد نرم‌افزار‌هایی استعمال می‌گردیده که جایگشت‌ها و برون‌یابی‌های پیچیده‌ای را برای عمل خویش انجام می‌دادند، البته به صورت کلی یادگیری آن بسیار سخت میباشد. اختلال یادگیری آن مرتبط با تعداد بسیار محدودی از یوزرها فعال میباشد و این مساله با این حقیقت که پایانی ورژن استوار Haskell در سال ۲۰۱۰ عرضه گردیده بود، کمکی نمی‌نماید.
 
۴. Perl
 
 
همچون Visual Basic، قسمت بزرگی از گسترش‌دهندگانی که با آن تعامل داشته‌اند از Perl خوششان نیامده میباشد. وقتی که Perl در سال ۱۹۸۷ معرفی شد، تحت عنوان زبانی که به راحتی برای همگی قابل به کار گیری بود (چه برای مبتدی و تازه کار‌ها و چه برای رشته‌ای‌ها) آیتم ثنا قرار گرفت و می توانست برای هدف ها مختلفی آیتم استعمال قرار گیرد. با این درحال حاضر در سال ۱۹۹۱ Python عرضه شد و کل نرم افزار‌های Perl را برای اشراف بر کدنویسان از فی مابین موفقیت.
 
در حالی که Python یک گرامر وسیع‌خیس و طاقت فرسا‌گیرانه‌خیس دارااست، این دستور سبب شد که یوزرها با استعمال از اسکریپت‌ها به هدف ها خویش دست یابند و این یک تغییردهنده محسوب میشد. Python از ده سال ۲۰۰۰ مکان Perl را گرفت و تحت عنوان لهجه اساسی برای مبتدیان تعیین شد. کاهش به کار گیری از Perl طی ۱۵ سال پیشین به صورت مداوم در هم اکنون ارتقا بوده میباشد و بدین زودی‌ها چیزی بازدارنده این پروسه رو به بالا نخواهد شد.
 
۵. Objective-C
 
 
به به عبارتی اندازه که دوربین‌ها با GoPro دارای ارتباط میباشند Objective-C نیز با اپل دارای ربط میباشد. هر دو ابزاری می‌باشند که به طور تقریب به صورت انحصاری بوسیله یک کمپانی به کار گیری می گردند. اگرچه Objective-C بیشتراز دو ده سال برای گسترش macOS، iOS و سیستم عامل X گزینه به کارگیری قرار گرفته میباشد (از سال ۱۹۹۶ تا اکنون)، البته تعداد پاره ای از برنامه نویس ها این ایام این گویش را گزینش می‌نمایند. دلیلش هم Swift میباشد.
 
Swift بوسیله اپل ساخته و در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و مقصود از ایجاد آن استاندارد تازه کدنویسی برای macOS، iOS و تعدادی پلتفرم مربوط به اپل در لحاظ گرفته شده‌است. در حالی که Obj-C در اصل بر پایه ی گویش پیچیده C میباشد، Swift به صورت مفید این موادتشکیل دهنده را حذف می‌نماید، در حالی که خصوصیت‌های جدیدی مانند رئیس اتومات یاد، پشتیبانی از Cocoa Touch و یکپارچگی ایمنی را به آن اضافه نموده است.
 
Swift برنده شده‌است به سطح بالایی از ثبات و پذیرش استفاده کننده دست یابد، اپل هنوز در مرحله دستکاری کتابخانه‌های Obj-C میباشد تا انتقال را برای طرف داران لهجه سابق‌خیس سهل وآسان نماید. اگرچه هنوز گفت و گو‌های متعددی راجع‌به اینکه کدام یک از این دو آیتم بهتر میباشد وجود دارااست, ولی مراحل فعلی نشان می دهد که برهه زمانی کنار نهاده شدن Obj-C مجاورت‌خیس میباشد.
 
و در انتها...
 
اگرچه به حیث می رسد که لهجه‌های فوق در مسیر روبه پایین قرار دارا هستند، ولی ترک آنها تضمین گردیده وجود ندارد. در صورتیکه سازندگان آنها سعی کافی برای بروزرسانی و افزودن خصوصیت‌های تازه و موءثر را برای آنان داشته باشند، می توانند به عرصه رقابت بازگردند. ولی به احتمال بسیار زیاد اپ‌نویسان به آیتم‌های جدیدتر و بهتر مراجعه می‌نمایند.
 
درصورتی که در لحاظ دارید که یک گویش خاطر بگیرید، عامل ها زیادی برای تحلیل ﺁن وجود داراست. در حالتی که می خواهید تحت عنوان یک سرگرمی کدنویسی را دنبال نمایید، میتوانید به قلب خویش گوش دهید و موردی را که بیشتر شما‌را هیجان‌زده می‌نماید گزینش فرمایید، حتی درصورتی که دیگر به صورت پهناور استعمال نشود یا این که در هم اکنون منسوخ شدن باشد. البته در شرایطی که در‌پی شغلی در اپلیکیشن نویسی می باشید با مشاهده کوشش، تقاضای بازار عمل و پتانسیل قابل مشاهده برای پرورش در آینده، شرایط گزینش بهتری خواهید داشت.
اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی , نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 110 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 18:42


تجهیزات ویژه و ماژول های خاص پورتال دانشگاهی
برخی از جدیدترین تجهیزات طراحی سایت آموزشی  و ماژول های آگهی خاص اپلیکیشن جامع پورتال دانشگاهی داده ورزان عبارتند از:
جانمایی دانش کده ها بر روی نقشه گوگل و اکران خلاصه داده ها کالج در بالون هنگام اشاره مخاطب
مشاهده مطالب ، خبر‌ها و اطلاعیه ها بر روی گوشی
ارتقا سکو و رده تارنما دانش کده ها و موسسه ها فراگیری عالی در وبومتریک یا این که وبمتریک
جابجایی جعبه های اکران داده ها در برگه نخستین به وسیله یوزرها و دانشجوها و منحصربه‌فرد سازی تارنما
بروزرسانی خودکار مطالب و مقاله‌ها ، با اخذ مقاله ها از منابع علمی داخلی و دربین المللی بر اساس کلیدواژه
قابلیت و امکان visibility و نشر مقاله ها در Google Scholar برای کسب درجه بالا در وبومتریک یا این که وبمتریک
کشف هوشمندانه و خودکار کلیواژه ها در متن ها و محتوای علمی تارنما
معلوم شدن هوشمند ارتباطات معنایی کلیدواژه ها با مقاله‌ها
معلوم شدن هوشمند ارتباطات معنایی هر نوشته‌علمی با دیگر مقاله‌ها در قالب مقاله‌ها دارای ربط
مشخص و معلوم شدن هوشمند ارتباطات معنایی هر کلیدواژه با دیگر کلیدواژه ها
اکران محتوای هوشمند مبنی بر کلیدواژه کاوش گردیده مخاطب
ارسال پیامک های مناسبتی ، آگهی و خبری و خبر نامه اس ام اسی مبنی بر موضوعات گزینه عشق و علاقه
ترجمه خود کار مطالب وب سایت با به کارگیری از ترجمه کننده گوگل
قابلیت تثبیت History مقاله ها مشاهده گردیده بوسیله دانشجو
تعریف و تمجید و ایجاد کلیدواژه و تشکیل صفحه ها سئو گردیده برای موتورهای کاوش
پباده سازی اشکال وبسایت های دانشگاهی و سامانه های آگهی کالج اینترنتی
اپلیکیشن رئیس و پباده سازی پرتال دانشگاهی داده ورزان ، با دقت به ماژولار بودن و قابلیت و امکان گزینش یا این که عدم تعیین قابلیت و امکان ها به وسیله شما ، قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز ، مدیر و پباده سازی اشکال پورتال های دانشگاهی و دانشگاه های آنلاین و گوشه و کنار های تعامل دانشجو و معلم را ، با موضوعات و هدف ها گوناگون مهیا می‌آورد که عبارتند از :
پباده سازی و ساخت و ساز پرتال دانشگاهی و دانشگاه های اینترنتی
پباده سازی پرتال های آگهی و خبری دانشگاهی یا این که علمی برای مملکت
پباده سازی و مدیر پورتال کتابخانه ، نشریات و مطبوعات دانشجویی
تولید و پباده سازی پورتال آگهی همایش های علمی
پباده سازی و رئیس پرتال بخشنامه های کالج و مقر اطلاعاتی آنلاین
ساخت و ساز و رئیس پرتال اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده
ساخت و ساز ، رئیس و پباده سازی پرتال منحصربه‌فرد دانش کده های پایین گروه کالج
گونه های مجموعه های کاربری و نقش های مدیریتی
اشکال نقش های کاربری و مجموعه های مدیریتی که میتوانند با سیستم مدیر محتوا فعالیت کرده و دارنده پانل و دسترسی های خاص خویش میباشند عبارتند از :

پباده سازی پورتال دانشکده
مدیریت پورتال دانشگاهی : رئیس مجموع قسمت های پورتال
رئیس پرتال کالج : مدیریت پرتال در سطح رئیس دانش کده های ذیل تیم
مدیران میانی : دسترسی به تجهیزات تفویض گردیده از طرف رئیس ارشد پورتال
کارکنان : اطراف و تجهیزات اختصاصی کارمندان برای آگهی قسمت خویش
اساتید و اعضای هیات علمی : تعامل با دانشجو و ارائه مقاله ها و بیوگرافی
تحصیلات تکمیلی : تعامل با اساتید و دانشجو ها مقاطع پاین خیس
دانشجوها : دور و اطراف و تجهیزات تعاملی با بقیه دانشجو ها و اساتید دانش گاه
ارتباط ها همگانی دانشکده : آگهی برگزاری همایش ها و گرد‌همایی ها
ترجمه کننده مطالب : تجهیزات ترجمه دستی و یا این که ماشینی مطالب تارنما
تشکل های دانشجویی : پنل ویژه تکثیر نشریات دانشجویی و آگهی

اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی...
ما را در سایت اصلی ترین مقالات تخصصی طراحی سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آموزشی, نویسنده : مهمان نواز siteamozeshi بازدید : 91 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 3:38